Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خوشحالم روز اول اعلام کردم این گروه به خاطر نزدیک بودن تیم‌ها به هم و قدرتشان، سخت‌ترین گروه رقابت‌هاست و کار صعود در آن سخت‌تر است.

خبرگزاری میزان - جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شباب الاهلی امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*هر دو تیم بازی قبل را مساوی کردند و شرایط متفاوتی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی کاغذ همه فکر می‌کردند الاهلی می‌تواند آهال ترکمنستان را به راحتی شکست بدهد. خوشحالم از اینکه روز اول اعلام کردم این گروه به خاطر نزدیک بودن تیم‌ها به هم و قدرتشان، سخت‌ترین گروه رقابت‌هاست و کار صعود در آن سخت‌تر است. امیدوارم شرایطمان طوری پیش برود که حداکثر امتیازات را جمع کنیم.

*می‌دانیم بازی سختی با تیم پرمهره و پرقدرت الاهلی داریم. بازیکنان حرفه‌ای و خوبی دارند. در فوتبال امارات بازی کردم و شناخت دارم. دوستان زیادی در آنجا دارم. الاهلی همیشه از تیم‌های خوب امارات است.

*امیدوارم فردا بازی خوبی مانند بازی قبل که نشان دادیم کیفیت بالایی داریم را به نمایش بگذاریم. می‌توانیم هر حریفی را با هر قدرتی تحت فشار قرار بدهیم. امیدوارم از این بازی حداکثر امتیاز را بگیریم. نیاز به تمرکز و بیشترین تلاش برای رسیدن به موفقیت داریم.

آقاسی: شانس صعود فولاد بیشتر از دیگر تیم‌های گروه است

عارف آقاسی نیز در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل شباب الاهلی امارات در دور دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: می‌دانیم الاهلی تیم بسیار حرفه‌ای با داشتن بازیکنان خارجی خوب است. ما هم در دیدار اول خوب بازی کردیم و می‌توانستیم تیمی، چون الغرافه قطر را شکست دهیم. ما تیم همدل و منسجمی هستیم.

وی افزود: بازی‌های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا نشان داد گروه سختی داریم، اما شانس صعود فولاد بیشتر از بقیه تیم‌هاست و فکر کنم در بازی فردا این مسئله را نشان خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: نکونام: تیم پرمهره الغرافه را مجبور به دفاع کردیم/ باید با اختلاف ۲ یا ۳ گل می‌بردیم

انتهای پیام/

برچسب ها: جواد نکونام فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران