Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@10:40:49 GMT

رالف رانگنیک: گل نزدن طی 95 دقیقه ناامید کننده است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۸۹۵۰

سرمربی شیاطین سرخ از شکست تیمش در گودیسون پارک می‌گوید. 

رالف رانگنیک پس از باخت ۱-۰ منچستریونایتد در خانه اورتون، از عملکرد تهاجمی تیمش ابراز ناامیدی کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، منچستریونایتد که حالا باید رویای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کنار بگذارد، این بار مقابل اورتون بحران زده شکست خورد تا همچنان روند نزولی خود را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی موقت تیم، در پایان بازی امروز گفت:

وقتی طی ۹۵ دقیقه حتی یک گل نمی‌زنید، باید ناامید شد. ما شروع خوبی داشتیم و باید از آن برتری ابتدایی استفاده می‌کردیم و فرصت‌های بیشتری می‌ساختیم. سپس یک توپ منحرف شده وارد دروازه شد و ما مقداری دچار دستپاچگی شدیم. در نیمه دوم تلاش کردیم با تعویض‌ها، خلاقیت را به تیم اضافه کنیم ولی در خیلی صحنه‌ها، تصمیمات درستی گرفته نشد.

باید کاری می‌کردیم. ما به گل نیاز داشتیم و تصمیم گرفتیم ماتا و الانگا را برای عرض دادن به بازی، به زمین بفرستیم. آن‌ها طی ۳۵ دقیقه پایانی مشغول دفاع کردن بودند. ما بازیکن مناسب را در لحظه مناسب صاحب توپ نکردیم. وقتی توپ را سانتر می‌کردیم، به اندازه کافی داخل محوطه جریمه حضور نداشتیم.

آیا صحبت‌ها در مورد سرمربی جدید باعث حواس پرتی است؟ فکر نمی‌کنم چنین چیزی بهانه‌ای باشد. ما منچستریونایتد هستیم و بازیکنان ملی‌پوش زیادی داریم. نباید بهانه‌ای در کار باشد. فصل بعد سرمربی جدیدی روی کار می‌آید. این خبر چه الان اعلام شود چه ۱۰ روز بعد، نباید تاثیری روی تیم داشته باشد. 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر جزئیات بیماری سردار آزمون از زبان رسانه آلمانی برانکو: زمان فتح الله زاده از استقلال پیشنهاد داشتم؛ نمی‌ شود از قرمز به آبی رفت! افزایش عجیب حجم عضلات لوریس کاریوس در دوران سکونشینی آلفونسو دیویس: تصور کنید رونالدو باشید آن وقت مگوایر کاپیتان تیم باشد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

برخی هواداران بایرن مونیخ مخالف حضور رالف رانگنیک در این باشگاه هستند

طرفداری | پس از تمدید قرارداد ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان با بایرلورکوزن و تیم ملی آلمان، اکنون رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش تبدیل به اولویت اول بایرن مونیخ برای به دست گرفتن هدایت این باشگاه در فصل آینده شده است.

با این حال در مونیخ همه موافق حضور این سرمربی 65 ساله روی نیمکت بایرن مونیخ نیستند و گویا برخی از هواداران باواریایی‌ها طی این روزها به وضوح مخالفت خود با این موضوع را اعلام کرده‌اند.

تا بعد از ظهر پنج‌شنبه، بیش از 7,500 هوادار طوماری را امضا کرده‌اند که از توماس توخل درخواست شده در این باشگاه بماند. این کارزار از روز دوشنبه با عنوان «ما توماس توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک» آغاز شد.

البته توخل عملکرد قابل قبولی در دوران حضورش روی نیمکت باواریایی‌ها نگذاشته اما توجیه طرفداران این است که او توانسته به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و از سال 2020 تاکنون، بایرن موفق نشده بود به این مرحله برسد.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است

در کنار درخواست هواداران، شایعاتی نیز درباره احتمال ماندن توخل در بایرن منتشر شدند اما هر دفعه به شکل‌های مختلف تکذیب شدند و به نظر نمی‌رسد هیچ شانسی برای ماندن توخل در بایرن مونیخ وجود داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود