Web Analytics Made Easy - Statcounter

 لارا روزن در خبرنامه «دیپلماتیک» نوشت: منابع دیپلماتیک به من می‌گویند که انتظار می‌رفت ایالات متحده در روزهای اخیر پیشنهادی جدید به ایران ارسال کند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

در ادامه این مطلب آمده است: دیروز (8 آوریل) یک دیپلمات غربی به من گفت: "به نظر می رسد ما هنوز منتظر پاسخ های ایالات متحده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما همه چیز دارد گیج کننده می شود.

منابع گفتند، پیشنهاد ایالات متحده در پاسخ به پیشنهادی از سوی ایران است که انریکه مورا، هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا در اوایل هفته گذشته به واشنگتن ارائه کرد، که ایالات متحده آن را کاملا غیرقابل قبول خواند.

پیشنهاد ایران، از طریق مورا، به دنبال عدم پذیرش ایده ایالات متحده توسط تهران بود. براساس طرح آمریکا، قرار بود در ازای حذف سپاه از لیست سازمان های تروریستی، دو طرف توافق کنند که مقامات یکدیگر را هدف قرار ندهند./انتخاب

منبع: فردا

کلیدواژه: انریکه مورا پیشنهاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده اتهامات وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه اداره اطلاعات اصلی ستاد کل روسیه (GRU) "فعالیت سایبری مخرب" در آلمان، چک، لیتوانی، لهستان، اسلواکی و سوئد انجام می‌دهد را رد کرد. 

آنتونوف گفت که واشنگتن باید هرگونه سوء ظن را از طریق کانال‌های رسمی "با ارائه حقایق و شواهد خاص" هدایت کند.

آنتونوف ادعا کرد که "چنین داستان‌های جعلی تحریک آمیز تنها با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده تشدید خواهد شد" تا "توجه رای دهندگان را از مسائل فوری منحرف کند. " 

وی افزود که "اکثریت قریب به اتفاق" حملات سایبری از قلمرو ایالات متحده انجام می‌شود. 

گفته می‌شود همزمان با فرارسیدن موعد انتخابات در آمریکا، این کشور با تمام قوا به اتهام‌زنی و دروغ علیه روسیه و چین می‌پردازد و سعی دارد با تکرار چندباره یک دروغ آن را به حقیقت تبدیل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • صبر امریکا لبریز شد؛ اگر حماس آتش‌بس را نپذیرید از قطر اخراج می‌شوند؟
  • آمریکا به قطر: اگر رهبران حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفتند، آن‌ها را بیرون کنید
  • مهار ایران توسط چین؛ چالش‌هایی برای اهرم فشار آمریکا
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند