Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-05@02:15:05 GMT

پادشاه اردن برای درمان راهی آلمان می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۹۴۰۷

پادشاه اردن برای درمان راهی آلمان می‌شود

دیوان پادشاهی اردن اعلام کرد ملک عبدالله فردا (یکشنبه) برای انجام عملیات جراحی دیسک کمر راهی آلمان خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از آرتی عربی، در بیانیه دیوان پادشاهی اردن آمده است ملک عبدالله بنا به توصیه پزشکان اردنی که از وضعیت جسمانی وی اطلاع دارند، این هفته در بیمارستان تخصصی شهر فرانکفورت آلمان تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این بیانیه، پادشاه اردن در نتیجه چتربازی به هنگام خدمت در عملیات ویژه دچار مشکلاتی در ستون فقرات خود شده بود اما اخیرا درد وی به خاطر ساییدگی غضروف افزایش یافته و ناچار به انجام عمیات جراحی بنا به توصیه پزشکان شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ملک عبدالله دوم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ملک عبدالله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری مهاجم با تجربه فولادی‌ها که در این فصل از نظر آماری تاثیرگذارترین بازیکن تیمش به شمار می‌رود، یک بار دیگر نقش کلیدی خود را نشان داد و در راستای موفقیت فولاد گام برداشت.

انصاری طی هفته‌های گذشته برخی حواشی را تجربه کرد؛ او که در یکی از مسابقات فولاد به شکل عجیبی انتقادهایی را از سوی برخی افراد در اهواز تحمل کرد و با حضور عبدالله ویسی در راس کادر فنی در یکی، دو بازی نیمکت نشین شد. با این حال سرمربی فولاد هفته گذشته طی مصاحبه‌ای به حمایت قاطعانه از کاپیتان انصاری پرداخت و او را وزیر تیم خود نامید.

اتفاقات روحیه‌بخش برای انصاری باعث شد تا این بازیکن در مصاف با آلومینیوم اراک که دوباره به ترکیب اصلی فولادی ها برگشته بود، خوش بدرخشد و نقش مهمی در کسب یک امتیاز در اراک داشته باشد.

انصاری که در فصل جاری سه گل سه امتیازی زده و چهار پاس گل برای تیمش داده بود، در مصاف با آلومینیوم اراک هم گلزنی کرد تا باز هم تاثیرگذاری خود را نشان بدهد و به موفقیت تیمش کمک کند.

انصاری بعد از باز کردن دروازه آلومینیوم اراک روی چمن ورزشگاه زانو زد و سجده شکر به جا آورد.

بی‌شک عبدالله ویسی و سایر اعضای فولاد هم روی توانایی‌های انصاری و روحیات خاص او برای بقا در لیگ برتر حساب کرده و در ۵ بازی آینده هم ساسان نقشی مهم را برای فولاد ایفا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان