Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:50:10 GMT

شهدای جنایت در حرم رضوی، نماد فداکاری روحانیت است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۹۵۶۹

شهدای جنایت در حرم رضوی، نماد فداکاری روحانیت است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امروز با حضور در بیمارستان رضوی مشهد، ضمن عیادت از حجت‌الاسلام محسن پاکدامن، روحانی مجروح حادثه جنایت حرم مطهر رضوی، در جریان آخرین وضعیت سلامتی این روحانی جهادگر قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در این دیدار اظهار کرد: جریان انقلاب اسلامی اگرچه همواره تحت تأثیر تلاطم‌های سخت و بحران‌های شدید بوده اما در نهایت، نتیجه همه این آسیب‌ها به نفع جبهه حق رقم خورده است؛ بر این اساس، حادثه حرم مطهر رضوی نیز که به شهادت این دو روحانی مجاهد انجامید، در نهایت نشانه و مظهر عظمت جامعه روحانیت شد و نمادی از فداکاری روحانیون در مواجه با جریان‌های باطل و انحرافی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم با حضور پرشور و انقلابی خود در مراسم تشییع ابدان مطهر این دو شهید بزرگوار نشان دادند که به‌خوبی صف‌بندی جبهه حق و باطل را می‌شناسند و بر خلاف اباطیل رسانه‌های معاند، بیش از پیش دلبسته جایگاه روحانیت و مرجعیت هستند.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم که شهادت این دو عزیز و ضایعه ناشی از آن با مجاهدت‌های انقلابی طلاب و روحانیون سخت‌کوش و باانگیزه جبران شود.

کد خبر 5463120

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد آیت الله علم الهدی عیادت ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 گرد و غبار آمار کرونا ماه مبارك رمضان آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  آمده است:بار دیگر رجعت سردارانِ عشق و غربت، رایحه روحانی شهادت و شمیم خوش شهیدان بی‌نام و بی‌نشان، این ایستاده‌ترین افتادگان برخاک و سفیران افلاک، در تقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، شهرمان را آغشته به عطر کربلا نموده و پرچم شکوه‌شان بر دل‌های عاشقان به اهتزاز در آمده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از مردم عزیز، انقلابی و شهیدپرور استان قم دعوت می‌نماید، تا با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر دو شهیدگمنام (از کربلا تا جمکران در آغوش امام)، در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت، مصادف با شب شهادت رئیس مکتب، امام صادق علیه السلام، بار دیگر پیوند و پیمان ابدی خود با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا و اعلام آماده باش محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء را اعلام نمایند. 

زمان: روز جمعه چهاردهم اردیبهشت، ساعت ۱۶:۳۰ 
مکان: انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص) - میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • منش طلبگی | الماس گرانبهای روحانیت
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • معلم، نماد بی بدیل فداکاری برای آموختن