Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:47:50 GMT

قیمت و میزان عرضه نان در زنجان تغییر نخواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۹۷۲۵

قیمت و میزان عرضه نان در زنجان تغییر نخواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در صورت تصمیم نهایی دولت طرح جدید عرضه نان به صورت پایلوت در زنجان اجرا می‌شود که طی آن قیمت نان تغییری نداشته و تنها یارانه‌ای که به آرد اختصاص پیدا می‌کرد با اجرای این طرح به طور مستقیم به نان اختصاص می‌یابد.

وی اظهار کرد: تا کنون هیچ‌گونه شیوه نامه دقیقی در این خصوص تدوین نشده و هیچ تصمیم قطعی و نهایی اتخاذ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، با بیان اینکه این تصمیم یک تصمیم ملی است که وزارت اقتصاد بر اساس قانون و بر مبنای تبصره ۱۴ قانون بودجه که مربوط به یارانه کالاهای اساسی است اجرا می‌کند، گفت: استان مجوز ورود به قوانین مربوط به این حوزه‌ها را ندارد.

افشارچی تاکید کرد: دولت تصمیم گرفته فرآیندهای ساده گذشته را با استفاده از تکنولوژی، تبدیل به فرآیندهای دقیقی کند که منافع اعطای یارانه‌ها، دقیقاً به دست مردم برسد که پیش از این در جاهای دیگری هزینه شده و باعث ایجاد فساد می‌شد.

وی افزود: مردم با قیمت قبلی نان مورد نیاز خود را دقیقاً همچون گذشته خریداری کرده و تنها اتفاق جدید این است که آرد با قیمت واقعی در اختیار نانوا قرار خواهد گرفت و به ازای هر نانی که فروخته می‌شود، هزینه اخذ شده نان به قیمت واقعی از طریق سیستم دولتی به حساب نانوا واریز خواهد شد و در این طرح هیچ‌گونه کارت یارانه‌ای وجود نداشته و علت اجرای پایلوت آن نیز شناخت نقاط قوت و ضعف طرح بصورت آزمایشی است و در اثنای اجرای طرح نظرات نانوایان عزیز هم اخذ خواهد شد تا به بهترین نحو، از بروز فساد و قاچاق در تامین یکی از مهمترین کالای مورد نیاز مردم تا حد امکان پیشگیری بعمل آید.

استاندار زنجان ابراز کرد: وقتی آرد به قیمت واقعی به نانوا داده شود، تخلف مربوط به انگیزه فروش آن بصورت آزاد در بازار از بین خواهد رفت.

افشارچی در خصوص زمان اجرای این طرح نیز گفت: تا کنون هیچ تصمیم نهایی در این خصوص اخذ نشده و در صورت تصویب نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به کم فروشی و قاچاق آرد در بازار گفت: این طرح با هدف پیشگیری از این تخلفات، تخصیص درست یارانه‌ها و رسیدن آن به دست خود مردم اجرا می‌شود و قطعاً تمام جوانب لازم نیز در این خصوص در نظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 5463139

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن افشارچی استاندار زنجان نانوایی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا گرد و غبار آلودگی هوا ماه مبارك رمضان خطبه های نماز جمعه هفته هنر انقلاب اسلامی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

نظر ژاوی تغییر کرد؛ او در بارسلونا می‌ماند

طرفداری | در یک کنفرانس خبری که با حضور سران بارسلونا برگزار شد، خوان لاپورتا اعلام کرد که ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک بلوگرانا در پایان فصل جاری منصرف شده و دست کم برای یک سال دیگر هدایت آبی و اناری پوشان را به عهده خواهد داشت.

۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • افزایش ۱۷برابری خرید شمش طلا در مرکز مبادله