Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:19:23 GMT

افزایش ۳ درصدی مصرف گاز طبیعی در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۰۲۰۹

افزایش ۳ درصدی مصرف گاز طبیعی در گیلان

سرپرست شرکت گاز گیلان گفت: مشترکان گیلانی در سال ۱۴۰۰، حدود ۷ میلیارد مترمکعب گاز مصرف کردند که در مقایسه با سال ۹۹ حدود ۳ درصد افزایش یافته که علت اصلی آن افزایش تحویل گاز به نیروگاه‌های تولید برق استان است.

به گفته عیسی جمال نیکویی، پارسال در بخش نیروگاهی گیلان، ۲ میلیارد و ۹۴۵ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده که در مقایسه با سال قبل‌تر ۹ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۴۰ هزار مشترک جدید جذب شد و همچنین مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی در سال گذشته با ۳ درصد کاهش، به ۲ میلیارد و ۶۰۲ میلیون مترمکعب رسید که نشان دهنده صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز در این بخش است.

۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های صنعتی و کشاورزی استان مصرف شد که مشترکان بخش حمل و نقل و تجاری به ترتیب ۳۵۹ میلیون مترمکعب و ۲۵۴ میلیون مترمکعب گاز در این مدت مصرف کردند.

با برنامه ریزی‌های انجام شده، امسال هم تلاش می‌کنیم گاز طبیعی به حوزه‌های مختلف مصرف در گیلان به صورت مستمر و پایدار تحویل داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز گیلان نیروگاه های تولید برق میلیون مترمکعب مترمکعب گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: بیشترین حجم ذخیره سازی در این سه روز، به ترتیب مربوط به شهرستان های طبس، بشرویه‌ و زیرکوه بوده است.


نصرآبادی افزود: در مجموع حجم آبگیری سازه‌های آبخیزداری از ابتدای سال آبی ۱۴۰۲، 25 میلیون متر مکعب برآورد شده است.


وی گفت: خراسان جنوبی ۲ هزار و ۴۰۰ سازه آبخیزداری با حجم ذخیره ۹۴ میلیون مترمکعب روان آب دارد.


مدیرکل منابع طبیعی استان با اشاره به مشارکت قرارگاه امام حسن (ع) برای اجرای طرح‌های آبخیزداری افزود: در انتظار تصویب و ابلاغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبخیزداری امسال هستیم تا پس از تخصیص، بلافاصله اجرای طرح‌ها آغاز شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان