Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در یکی دیگر از دیدارهای یک چهارم‌نهایی جام حذفی فوتبا، از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر و مس رفسنجان در ورزشگاه تختی شهر آبادان به مصاف هم رفتند.

غول‌کش این فصل در مرحله یک شانزدهم و یک هشتم جام حذفی ۲ تیم لیگ برتری هوادار تهران و نفت مسجد سلیمان را شکست داده بود و در این مرحله به مصاف تیم قدرتمند مس رفسنجان رفت که در پایان وقت قانونی توانست با تساوی یک بر یک موتور این تیم لیگ برتری را از کار بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل نماینده رفسنجان دقیقه ۲۳ توسط محمد رضا سلیمانی و گل تیم خلیج فارس ماهشهر در دقیقه ۸۴ توسط عباس قاسمی زده شد و این نتیجه تا پایان وقت اضافه باقی ماند و کار به ضربات پنالتی کشید که تیم خلیج فارس ماهشهر با برتری ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی مجوز حضور در نیمه نهایی این رقابت‌ها را کسب کرد.  

قرار بود در این مرحله بازی نماینده ماهشهر و رفسنجان در ورزشگاه شهدای ماهشهر برگزار شود که این دیدار به آبادان انتقال یافت.

تیم خلیج فارس ماهشهر باید برای شناختن حریف خود در نیمه‌نهایی، در انتظار برنده دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران بماند.

برچسب‌ها جام حذفی فوتبال تیم فوتبال مس رفسنجان خیبر خرم آباد مس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال تیم فوتبال مس رفسنجان خیبر خرم آباد جام حذفی فوتبال تیم فوتبال مس رفسنجان خیبر خرم آباد مس کرمان خلیج فارس ماهشهر جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟

ایسنا/آذربایجان شرقی هوادار از تیمی پذیرایی می‌کند که در هر ۸ بازی اخیرش شکست ناپذیر بوده است.

۲ تیم هوادار تهران و مس‌سونگون ورزقان در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم خواهند رفت.

بنفش‌پوشان پایتخت فصل خوبی را با هدایت مسعود شجاعی سپری می‌کنند. آن‌ها در ۴ بازی اخیر همواره شکست ناپذیر بوده‌ و با جداسازی خود از منطقه خطر، برای بقا در لیگ‌برتر اطمینان حاصل کرده‌اند و اکنون فرصت خوبی برای صعود به مرحله بعدی جام‌حذفی در اختیار دارند.

در نقطه مقابل، سونگونی‌ها یکی از تیم های متحول شده لیگ یک به حساب می‌آیند. شاگردان کلانتری در ۸ بازی آخر هیچ‌گاه شکست نخورده‌اند و با تضمین بقا در لیگ آزادگان، حال به فکر خلق شگفتی و حذف تیم لیگ‌برتری از گردونه رقابت های جام حذفی هستند.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم امید زیادی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی دارند که سونگونی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی هستند و بنفش‌پوشان چشم امیدشان به یک صعود بی دردسر است.

نتیجه مرحله گذشته:

هوادار با یک گل استقلال خوزستان را مغلوب کرد و مس‌سونگون ۳ بر یک شناورسازی قشم را شکست داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان