Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@00:32:32 GMT

حاتمی دوباره مچ شاهین‌طبع را خواباند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۰۱۹۳

حاتمی دوباره مچ شاهین‌طبع را خواباند

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب دومین پیروزی مقابل شیمیدر، به یک قدمی فینال سوپر لیگ رسید.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم‌های شیمیدر قم و شهرداری گرگان در دومین بازی خود از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امشب (شنبه) ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حساب ۸۵ - ۸۴ به سود شاگردان مهران حاتمی پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست این دیدار که به میزبانی سالن آزادی پیگیری شد، دو تیم کار را محتاطانه شروع کردند تا در مجموع با نتیجه ۲۸ - ۲۸ مساوی به رختکن بروند. کپارتر نخست این دیدار با نتیجه ۱۲-۱۰ به صود شهرداری پایان یافت و در کوارتر دوم این شیمیدر قم بود که با نتیجه ۱۶-۱۸ به برتری رسید.

در نیمه دوم نیز عملکرد نزدیک دو تیم ادامه داشت، اما این تیم شهرداری گرگان بود که با درخشش محمد جمشیدی و سجاد پذیرفته با نتیجه ۲۱-۱۹ برنده کوارتر سوم شد. در کوارتر چهارم اما این تیم شیمیدر قم بود که با درخشش «بایکس» با نتیجه ۲۶-۲۸ پیروز شد تا دو تیم در پایان نیمه دوم نیز با نتیجه ۷۵ - ۷۵ مساوی شده و بازی به وقت اضافه اول بکشد.

با شروع وقت اضافه نیز باز هم شاگردان مهران خاتمی بودند که با درخشش پتی و پذیرفته با نتیجه ۹ - ۸ به برتری رسیدند تا در مجموع با نتیجه ۸۵ - ۸۴ به برتری برسند.

بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به صورت سه برد از پنج بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بار برابر حریف خود به برتری برسد، راهی فینال مسابقات خواهد شد. به این ترتیب سری نیمه‌نهایی دو تیم ۲ بر ۰ به سود شهرداری گرگان شد تا شاگردان حاتمی تنها با یک برد دیگر راهی فینال شوند.

انتهای

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: لیگ برتر بسکتبال مردان ایران ، مهران شاهین‌طبع ، مهران حاتمی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال مردان ایران مهران شاهین طبع مهران حاتمی شهرداری گرگان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نخستین بازی مرحله فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دیشب در لبنان برگزار شد و در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

بازی دوم دو تیم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۱ و پانزده دقیقه در تهران برگزار می شود.

 

دیگر خبرها

  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا