Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع نروژ روز یکشنبه در پی افشای رابطه جنسی او با یک دختر دبیرستانی مجبور به استعفا شد.

به گزارش ایران اکونومیست، «اود راجر انکسن» وزیر دفاع نروژ در پی افشای ارتباط جنسی‌اش با یک دختر دبیرستانی مجبور شد از سمتش استعفا دهد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دولت نروژ امروز یکشنبه استعفای اود راجر اینوکسن را پس از آن که مشخص شد وی سال ها با زنی بسیار جوان‎تر از خود رابطه داشته است، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، یوناس گار استور، نخست وزیر نروژ در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که «استعفای انوکسن را پذیرفت و این یک تصمیم ضروری بود».

به گزارش روزنامه نروژی «VG»، اینوکسن در سال ۲۰۰۵ با یک دانش آموز ۱۸ ساله دبیرستانی رابطه خود را آغاز کرد که در آن زمان وی ۵۰ ساله بود.

بر اساس آنچه این زن (در حال حاضر سی و چند ساله) به روزنامه نروژی گفته است، آنها حداقل ۱۲ بار در دفتر اینوکسن بین اواخر سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷، زمانی که او وزیر نیرو بود، دیدار کردند و وزیر دفاع نروژی از «از قدرت و موقعیت خود برای به دست آوردن چیزی که می خواست، سوء استفاده کرد».

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نروژ ، وزیر دفاع نروژ ، رابطه جنسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نروژ وزیر دفاع نروژ رابطه جنسی وزیر دفاع نروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد

 اسپن بارت اید، وزیر امور خارجه نروژ امروز دوشنبه در دومین روز از مجمع جهانی اقتصاد که در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد، کشور‌های غربی را به استاندارد‌های دوگانه متهم کرد.

با شروع جنگ وحشیانه در غزه و اوکراین، وزیر امور خارجه نروژ استدلال کرد که حمایت غرب از این کشور جنگ زده اروپایی با آنچه در مورد نقض قوانین بین المللی در غزه است، تفاوت دارد.

اید گفت: «بسیاری از کشور‌های غربی در استفاده از همان زبانی که در برابر نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه استفاده می‌کنند، تردید داشتند، به‌عنوان مثال، زمانی که روسیه در اوکراین آنها را نقض می‌کند، ما به راحتی آن را به کار می‌بریم، اما در غزه اینگونه نبود».

نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) که از روز یکشنبه آغاز شد، در بحبوحه جنگ وحشیانه جاری اسرائیل در غزه برگزار می‌شود که طی آن بیش از ۳۴۰۰۰ فلسطینی عمدتاً زن و کودک شهید شدند و ده‌ها هزار نفر مجروح، یا مفقود شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد