Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب دور یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران فردا(یکشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی باید به مصاف یکدیگر بروند.

بر خلاف سرخپوشان تهرانی که در هفته‌های اخیر نتیاج خوبی را کسب نکرده‌اند؛ تیم اراکی با روی کار آمدن مهدی رحمتی به عنوان سرمربی توانسته کمی به وضعیتش سروسامان ببخشد و در ۲ بازی به چهار امتیاز دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۲ تیم در لیگ برتر تا به حال چهار بار به مصاف هم رفته‌اند که در اراک، آلومینیوم برنده بلامنازع بوده و در تهران، پرسپولیس به ۲ پیروزی ۲ بر صفر دست یافته است.

آلومینیوم از زمان حضورش در لیگ برتر سه مرتبه به ورزشگاه آزادی آمده و هر سه بار با شکست ۲ بر صفر، زمین را ترک کرده است. آنها نه تنها در این سه مسابقه امتیاز نگرفته‌اند بلکه در باز کردن دروازه حریفان هم ناکام بوده‌اند.

مهدی رحمتی نیز که در لیگ بیستم سرمربی تیم شهرخودرو بود قرار است برای سومین مرتبه مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. آنها ابتدا در ورزشگاه آزادی با نتیجه سه بر صفر و با گل‌های سید جلال حسینی، احمد نوراللهی و میلادسرلک به تیم پایتخت‌نشین باختند و سپس در نیم‌فصل دوم مقابل این تیم که در نهایت قهرمان لیگ شد به تساوی یک بر یک دست یافتند. امین قاسمی‌نژاد برای پدیده و میلاد سرلک برای تیم یحیی موفق به گلزنی شدند.

رحمتی به جز باخت سه بر صفر به پرسپولیس، در دیگر حضورش در ورزشگاه آزادی به عنوان سرمربی با حساب ۲ بر صفر مقابل استقلال بازنده شد تا در این ورزشگاه امتیازی دشت نکرده باشد و تیم‌هایش گلی نیز به ثمر نرسانده باشند.

باید دید با این طلسم‌های بزرگ آلومینیوم در مصاف با پرسپولیسِ زخمیِ یحیی گل‌محمدی به چه نتیجه‌ای دست پیدا می‌کند. آیا بعد از سپاهان یک غول بزرگ دیگر به دست نماینده استان مرکزی حذف می‌شود یا مرحله یک چهارم نهایی، آخرین مرحله از جاه‌طلبی‌های آنها در این فصل از جام حذفی خواهد بود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس میلاد سرلک امین قاسمی نژاد سید جلال حسینی ورزشگاه آزادی امين قاسمي نژاد احمد نوراللهی یحیی گل محمدی آلومینیوم اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس میلاد سرلک امین قاسمی نژاد باشگاه پرسپولیس میلاد سرلک امین قاسمی نژاد سید جلال حسینی ورزشگاه آزادی امين قاسمي نژاد احمد نوراللهی یحیی گل محمدی آلومینیوم اراک ورزشگاه آزادی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم

تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی را مشاهده می کنید.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها

  • تصاویر شوکه‌کننده از حال استقلالی‌ها روی سکوهای ورزشگاه آزادی
  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود