Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری در نشست صمیمی با جمعی از هنرمندان چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برای ماندگار شدن هر ایده و موضوعی باید آن را از زبان هنر بیان کنیم، اظهار کرد: تاثیرگذارترین زبان در جامعه، زبان هنر است و می‌توان از هنر در راستای توسعه همه‌جانبه استان نیز بهره‌مند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توسعه همه‌جانبه استان در دستور کار قرار دارد، افزود: برای احصای مشکلات در بخش‌های مختلف دیدار با اقشار مختلف، نخبگان و بازدیدهای میدانی در دستور کار قرار گرفته است، قطعا با نگاه تک بعدی نمی‌توان به اهداف پیش‌بینی شده در توسعه استان رسید.

وی با تاکید بر اینکه با پیگیری‌های مستمر اعتبارات قابل توجهی به چهارمحال و بختیاری در ماه‌های اخیر اختصاص پیدا کرده است، گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان اعتبارات قابل توجهی به پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص پیدا خواهد کرد که بخش فرهنگ و هنر نیز از برکات این سفر بهره‌مند خواهد شد.

حیدری در ادامه با بیان اینکه نباید تمامی مشکلات را به اعتبارات و مسائل مالی گره بزنیم، توضیح داد: نقش نیروی انسانی توانمند و متعهد در حل مشکلات بسیار موثر است، در دفاع مقدس شاهد بودیم که تمام معادلات دشمنان به وسیله رزمندگان انقلابی و متعهد برهم خورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه هنر انقلابی باید در راستای مبارزه با فرهنگ اشرافی‌گری به‌کار گرفته شود، بیان کرد: همچنین این هنر باید تصویرگر درد و رنج ملت‌های مظلوم در سراسر دنیا باشد.

وی ادامه داد: هنر انقلابی باید در میدان مبارزه با سبک زندگی آمریکایی و غربی باشد و هنرمند انقلابی باید خود را مجاهد در میدان سبک زندگی ایرانی- اسلامی بداند، این هنر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جامعه منعکس کند.

حیدری با اشاره به اینکه هنرمند انقلابی باید افسر جنگ نرم باشد، تصریح کرد: هنرمند انقلابی باید بصیرت‌افزایی در جامعه را در راس کار قرار دهد، تولید محتوا در بحث جهادتبیین باید در دستور کار هنرمندان متعهد و انقلابی قرار داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان در هنرهایی مانند موسیقی، ادبیات، شعر، هنرهای تجسمی و ... در کشور سرآمد است، یادآور شد: مسئولان باید برای حل مشکلات با هنرمندان تعامل داشته باشند، تعامل با مسئولان معجزه می‌کند.

وی تاکید کرد: هنرمند انقلابی باید در بین مردم حضور داشته باشد، شهید آوینی یک الگوی کامل برای هنرمندان جامعه محسوب می‌شود، رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی در یک جنگ نابرابر در برابر دشمنان ایستادگی کردند، این ایثارگری‌ها باید با زبان هنر به تصویر کشیده شود.

حیدری با تاکید بر اینکه هنرمندان باید با زبان هنر به جریان‌سازی‌های دشمنان پاسخ دهند، عنوان کرد: رزمندگان، فرماندهان و سلحشوران چهارمحال و بختیاری در دفاع مقدس نقش برجسته‌ای داشتند، کار ماندگار این دلاوران باید با ساخت فیلم‌های فاخر و از طریق تاریخ شفاهی بروز و ظهور پیدا کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: دشمن به‌دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم کشور است، باید با زبان هنر واقعیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط مسئولان برای مردم بیان شود، انتظار تحولات بزرگی را در استان داریم.

46

کد خبر 1620309

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری انقلاب اسلامی ایران هنرمندان سید مرتضی آوینی استاندار چهارمحال و بختیاری هنرمند انقلابی زبان هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود

به گزارش خبرنگار مهر،محسن مولوی ظهر امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استانی و جشنواره امتنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز اول هفته کار و کارگر امسال، اظهار کرد: رکن اصلی جهش تولید کارگران هستند؛ مقام معظم رهبری فرمودند: کارگران و کارفرمایان دو همکار در جبهه نبرد اقتصادی می‌باشند.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در زمینه فضای اقتصادی کشور و فشارهایی که از سمت دشمنان تحمیل می‌شود، بیان داشت: ما در یک جنگ نبرد اقتصادی تحمیلی هستیم که فرقی با نبرد جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدس ندارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سربازان این جنگ تحمیلی کارگران و کارفرمایان هستند یادآور شد: محقق شدن شعار سال با بازوان توانمند این عزیزان محقق می‌شود.

وی درباره راهبرد اول اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اذعان داشت: هدایت صندوق‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انجام سرمایه‌گذاری در سطح استان می‌باشد، امسال شاهد عملیاتی و اجرایی شدن طرح‌های سرمایه‌گذاری در سطح استان هستیم و فاز اول حداقل ۴ هزار و پانصد میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری در سطح استان است که اتفاق می‌افتد.

مولوی خاطر نشان کرد: راهبرد اول نقش بی‌بدیلی برای ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان و رفع معظل بیکاری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و تعهد راهبرد دیگر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است گفت: در سال ۱۴۰۳ توسط ۳۸ دستگاه اجرایی، میزان ۱۲ هزار ۹۵۱ فرصت شغلی در بخش خدمات، صنعت و کشاورزی ایجاد می‌شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: با وحدت و مشارکت کارگران، کارفرمایان، مسئولین دولتی و آحاد دیگر باید بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

وی به کاهش نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: امسال با مشارکت و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی نرخ بیماری را تک رقمی می‌کنیم.

مولوی خاطر نشان کرد: یادمان باشد از مردانی که بهترین واژه‌های هستی شهید و شهادت را برگزیدند و با نام و خونشان عجین شد غافل نشویم که امروز این آسایش و آرامش را مدیون آن‌ها هستیم.

کد خبر 6093086

دیگر خبرها

  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری