Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@04:56:35 GMT

محصولات شرکت صنایع مفتولی پارسیس

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۲۴۳۴

قبل از اینکه به معرفی محصولات صنایع مفتولی پارسیس بپردازیم، لازم دانستیم که در چند جمله کوتاه از خود شرکت صحبت کنیم. شرکت پارسیس یکی از شرکت هایی است که در حوزه ی تولید صنایع مفتولی مشغول به فعالیت است.

همکاری با ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی، اجرای پروژه های عظیم در جهت حفظ حریم و ایجاد امنیت از افتخاراتی است که از آن می توان به عنوان افتخارات پارسیس نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت پارسیس با توجه به این که محصولات خود را بدون واسطه عرضه میدارد، می توان این اطمینان را داشت که از لحاظ قیمت صنایع مفتولی و کیفیت، با خیالی آسوده می توان دست به خرید انواع توری و صنایع مفتولی است.

چرا که با علم و آگاهی نسبت به محصولات می توانید، نیاز خود را بیابید و برای خرید، مناسب ترین محصول را نیز برای کار خود خریداری نمایید.

در حالی که انواع توری های حصاری اغلب با مزرعه ها و خانه های حومه شهر مرتبط هستند، خواهید دید که گزینه های حصار کشی زیادی وجود دارد که می تواند به نیازهای روزمره مانند ایمن نگه داشتن حیوانات خانگی شما کمک کند.

از محصولات پارسیس می توان به انواع توری ها از قبیل: توری حصاری، توری پرسی، توری گابیون، توری جوشی و مفتول مسوار نام برد که در ادامه به ویژگی ها و خصوصیات هر یک از آن ها خواهیم پرداخت اما در مورد توری گابیون و ویژگی های آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

توری گابیون

توری گابیون یکی دیگر از محصولاتی است که شرکت پارسیس به منظور نگهداری سنگ ها و محصور نگه داشتن آن ها برای کاربردهای متفاوت ارائه می شود.

توری گابیون عموما به عنوان یک قفس یا جعبه سیمی جوش داده شده است که با موادی مانند سنگ، بتن، ماسه یا خاک پر شده است، مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین، گابیون یک ساختار بلوک نیمه انعطاف پذیر است که برای پایداری شیب و حفاظت از فرسایش در ساخت و ساز استفاده می شود. انواع گابیون ها ساخته و در سازه های مهندسی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

دیوارهای گابیون اغلب به عنوان سازه های نگهدارنده مانند دیوارهای روکش و برج، دیوارهای حائل و خاکریزها و برش ها استفاده می شوند. آنها همچنین می توانند به عنوان موانع صوتی، دیوارهای سیلابی موقت یا برای اهداف زیبایی شناختی از جمله عناصر منظره و روکش استفاده شوند.

گاهی اوقات، شاخه های زنده ریشه دار ممکن است بین سبدهای پر از سنگ قرار گیرند که دوام و پایداری گابیون را بهبود می بخشد.

مش سیمی که برای ساخت قفس گابیون استفاده می شود باید ویژگی های خاصی داشته باشد در غیر این صورت ممکن است هدف خود را به درستی انجام ندهد.

تعدادی پیکربندی گابیون وجود دارد که می توان آنها را بر اساس هزینه و عملکرد انتخاب کرد. انواع رایج گابیون به شرح زیر است:

سبدهای گابیون

توری مشبکی است که به صورت جعبه ای و در اندازه های مختلف تولید می شود. در کارهای بزرگراهی و راه آهن استفاده می شود. این امر مقرون به صرفه خواهد بود مگر اینکه مواد پرکننده از معادن نزدیک محل پروژه در دسترس نباشد.

تشک های گابیون

تشک های گابیون که به تشک های رنو نیز معروف هستند.

همانطور که در شکل زیر مشاهده می شود، ارتفاع تشک های گابیون کوتاه تر از سایر انواع اندازه گیری است.

برای جلوگیری از فرسایش در پوشش کانال استفاده می شود. بنابراین، سرعت موج و فرسایش ناشی از آن را کنترل می کند.

اندازه معمولی، 6 متر طول در 2 متر عرض و 0.3 متر ارتفاع.



گونی های گابیون

این نوع گابیون ها به سرعت تشکیل می شوند.

دارای ساختار متخلخل و انعطاف پذیر است.

گونی گابیون معمولاً در کارهای هیدرولیک در شرایط اضطراری استفاده می شود.



مش سیم گابیون

برای حفظ ریزش احتمالی سنگ در بزرگراه ها و سطوح راه آهن استفاده می شود.

مش سیم گابیون پایداری شیب نزدیک به بزرگراه و راه آهن را حفظ می کند.

برای ضد فرسایش به شیب استفاده می شود.

استحکام خاک خاکریز را در ترکیب با تقویت ژئوگرید افزایش می دهد.


عناصر تزئینی گابیون

از آن برای دکوراسیون داخلی و خارجی، طراحی باغ و محوطه سازی استفاده می شود.

عناصر گابیون محیط مناسبی را برای رشد ریشه گیاهان فراهم می کند.

 

مفتول مسوار

از دیگر محصولات مفتولی پارسیس می توان به مفتول مسوار اشاره کرد که فرآیند آماده سازی این محصول تا پردازش و ساخته شده از صفر تا صد، در کارخانه ی پارسیس صورت می گیرد.

این محصول در دو نوع مفتول مسوار کلاف و شاخه ایی، بسته به نوع کاربرد سفارشی سازی می شود.

مش مسی منبسط شده راهی مقرون به صرفه برای اطمینان از استحکام و عدم رد شدن سطح فراهم می کند. به راحتی به شکل های نامنظم بریده می شود و به سرعت با جوش یا پیچ و مهره نصب می شود. از این رو، به طور گسترده در ساخت و ساز، کاربردهای معماری، اتاق محافظ EMI، آزمایشگاه تست ولتاژ بالا، تقویت بتن، آج پله های غیر لغزش، فیلتراسیون، کلاهک دودکش و صنایع دستی استفاده می شود.

مش سیم مسی برای محافظت و اتصال زمین در اتصالات مخابراتی و غیره استفاده می شود. توری سیمی باید با نیروی کششی خفیف، بدون چین خوردگی و با نیمی از همپوشانی اعمال شود. هر دو انتهای توری سیمی باید با فنر نیروی ثابت یا با لحیم کاری ثابت شوند.

توری حصاری

استفاده از توری حصاری عموما به منظور حصارکشی زمین های زراعی، پارگان ها و برای قفس به منظور نگهداری حیوانات مورد استفاده قرار می گیرد. سیم فولادی سنگین، بادوام است و یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید در حصارکشی انجام دهید.

در ساخت نرده های سیمی از فولاد استفاده می شود زیرا سنگین و بادوام است. در حالی که در ابتدا می تواند گران باشد، اما همچنان یک سرمایه گذاری بسیار خوب در نظر گرفته می شود. فولاد در برابر خوردگی مقاوم است و برای کاربردهای آب شور نیز مناسب است.

اما یکی از بهترین چیزها در مورد فولاد این است که ضد زنگ می باشد که نیازی به گالوانیزه شدن ندارد و به همین دلیل است که نسبت به سایر محصولاتی که قبل از جوش یا بافته شدن این فرآیند را طی کرده اند، عمر طولانی تری دارد.



توری پرسی و جوشی

این دو محصول هم از همانند دیگر محصولاتی که در مورد آن ها صحبت کردیم از تولیدات شرکت پارسیس هستند و دارای ویژگی های تقریبا مشابهی هستند.

توری پرسی و جوشی از جمله توری های حصاری هستند که در یک تفاوت در ساخت آن ها وجود دارد. به این ترتیب که توری پرسی از جمله توری هایی است که بافت های سیم روی یکدیگر قرار می گیرند و بافته میشوند و به صورت پرسی جایگاه آن ها ثابت می شود اما در توری جوشی، همانطور که از نام آن مشخص است. سیم ها روی یگدیگر قرار داده می شوند و به یکدیگر جوش داده می شوند.

در توری جوشی به دلیل جوشکاری ممکن است به سیم ها آسیب وارد شود اما از لحاظ پایداری از توری پرسی، پایدارتر می باشد. چرا که تکنیک جوش در این محصول استفاده می شود.

از جمله کاربردهای توری پرسی و جوشی می توان در صنایع ساختمانی، امنیتی و محافظتی نام برد.



حرف آخر

امیداورم که توانسته باشیم تا حد مطلوبی محصولات پارسیس را برای شما عزیزان معرفی کرده باشیم تا بتوانید نیازهای خود را بر اساس این مطالعات به روش بهتری تشخیص دهید.

چرا که تشخیص نیاز و محصول از جمله فرآیندهای مهم در هر زمینه ی کاری می باشد. به همین ترتیب در نهایت می توان محصولی را خریداری نمود که از تمامی جوانب محصولی باشد که شما، به منظور کاربرد خاص خود به آن نیاز دارید.

شرکت پارسیس با تجربه چندین سال در خدمت شماست تا بتواند پاسخگوی نیازهای شما در زمینه ی تامین صنایع مفتولی باشد.

برای ارتباط با پارسیس می توانید با شماره های 02133983724 و 33939861-021 تماس حاصل نمایید و به سایت پارسیس www.parsiron.com مراجعه نمایید.

منبع: الف

کلیدواژه: استفاده می شود صنایع مفتولی شرکت پارسیس توری گابیون توری پرسی ویژگی ها ی پارسیس توری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۵ میلیون دلار محصولات صنایع دستی استان به خارج از کشور ارسال شد، که این میزان در مقایسه با صادرات هفت میلیون دلاری سال ۱۴۰۱، رشد دو برابری داشته است.
نورالله عبداللهی با بیان اینکه این آمار صادراتی جدا از ارسال شخصی هنرمندان است، افزود: دست بافته‌های داری، سفال، قلمکار و محصولات چوبی و فلزی همچون مینا از صنایع دستی است که در کشور‌های خارجی خریداران زیادی دارد.
معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ادامه داد: آلمان، امارات متحده عربی، ترکیه، ترکمنستان، پاکستان، عراق و افغانستان از کشور‌های مقصد صادراتی گمرکی صنایع دستی استان اصفهان هستند.
به گفته مجد الدین تاج رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان، استان اصفهان ۱۰۰ هنرمند شناسنامه دار فعال دارد.
استان اصفهان با داشتن یک سوم صنایع دستی جهان، مهد این هنر‌های دستی است.
۶۰۲ رشته صنایع دستی در دنیا شناسایی شده که ۲۹۹ رشته آن مربوط به ایران و از این تعداد، استان اصفهان میراث دار ۲۰۰ رشته است.
رشته‌های مینا، قلمکار، گلیم، قلمزنی، خاتم، فیروزه کوبی، منبت، خراطی و سفال از جمله صنایع دستی بومی استان اصفهان است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات