Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن آصفی روز یکشنبه با اعلام این خبر، افزود: با توجه به نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی به صورت موقت و همچنین گران بودن این وسایل، معاونت داوطلبان هلال احمر استان با هدف ترویج سنت حسنه وقف و استفاده بهینه از تجهیزات پزشکی قابل استفاده و بستر سازی مناسب جهت مشارکت در کار خیر در سال گذشته توانست با بهره مندی از پتانسیل خیران و داوطلبان نسبت به راه اندازی و تکمیل هشت بانک امانات تجهیزات پزشکی در شعب، دفاتر نمایندگی و خانه های هلال این جمعیت اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته با استفاده از ظرفیت بانک امانات تجهیزات پزشکی در هشت شهرستان و شهر، اقلام پزشکی مربوط به بیماری های تنفسی و ریوی، تجهیزات کمکی از قبیل (صندلی چرخدار، واکر و عصا) و همچنین تخت و تشک به صورت امانی در اختیار بیماران قرار گرفت.

آصفی با بیان اینکه ۵۶۰ بیمار خصوصا بیماران کرونایی که در منزل بستری شده بودند و دوران نقاهت خود را می گذراندند از این خدمات به صورت رایگان استفاده کردند، افزود: از ابتدای راه‌اندازی بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی تاکنون خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه شده و با توجه به شیوع کرونا و افزایش نیازمندی به کپسول اکسیژن، بخش چشمگیری از خدمات در این زمینه بوده است.

وی به ارزش ریالی اقلام موجود در بانک امانات تجهیزات پزشکی به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اشاره کرد و یادآورشد: این مراکز در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و به منظور یاری رساندن به بیماران نیازمند جامعه، ترویج فرهنگ وقف و بهره گیری از ظرفیت های خیران و واقفان به همت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر طراحی شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: از شهروندان، خیران و دستگاه های اجرایی درخواست می شود تا با اهدای لوازم پزشکی مازاد در منزل یا خرید و اهدای آن به شعب جمعیت هلال احمر ما را در انجام این امر خداپسندانه و ارائه خدمات شایسته تر به بیماران نیازمند یاری کنند.

برچسب‌ها تجهیزات پزشکی استان قزوین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی استان قزوین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تجهیزات پزشکی استان قزوین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید