Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@07:20:44 GMT

حل یکی از مشکلات ابتدایی واتس‌اپ در به‌روزرسانی جدید!

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۳۱۵۲

حل یکی از مشکلات ابتدایی واتس‌اپ در به‌روزرسانی جدید!

ایتنا - ​​​​​​​واتس‌اپ تغییراتی در نسخه جدید خود ایجاد کرده تا ذخیره عکس‌ها توسط کاربران در حالت ارسال پیام یک بار مصرف ممکن نشود.
واتس‌اپ ممکن است پرکاربردترین پلتفرم پیام رسان جهان باشد، اما همچنان برخی مشکلات عجیب و ابتدایی دارد که کاربران را آزار می‌دهد. با وجود افزوده شدن ویژگی‌های جدید به واتس‌اپ در ماه‌های اخیر، برخی از این مشکلات هنوز برطرف نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، در برخی موارد، ویژگی‌های جدید اضافه شده منجر به مشکلاتی تازه شده که حتی قبل از آن وجود نداشت. به عنوان مثال، ویژگی پیام‌های ناپدید شونده واتس‌اپ که چند ماه پیش در دسترس قرار گرفت خود به یک معضل مبدل شده است. یکی از مشکلات مهم مردم در مورد پیام‌های ناپدید شونده این بود که تصاویر ارسال و دریافت شده توسط کاربران همچنان به صورت خودکار در گالری‌های گوشی‌هایشان ذخیره می‌شد.

واتس‌اپ گزینه‌ای را برای برداشتن تیک دانلود خودکار فایل‌های چندرسانه‌ای در نظر گرفته، اما برخی از کاربران ممکن است به اندازه کافی با این قابلیت‌ها آشنا نباشند تا آنها را شناسایی و تصور کنند فایل‌های ارسال شده بدین شیوه به‌طور خودکار ذخیره نمی‌شوند. واتس‌اپ برای حل این مشکل در به‌روزرسانی آینده قصد دارد این مشکل را برطرف کند.

نسخه جدید واتس‌اپ - که در حال حاضر برای برخی از کاربران عرضه شده - دیگر فایل‌های چندرسانه‌ای ارسالی و دریافتی یک بار مصرف را ذخیره نمی‌کند. این به‌روزرسانی با هدف حفظ حریم خصوصی کاربران انجام می‌شود. با توجه به اینکه دلیل اصلی انتخاب این گزینه توسط کاربران واتس‌اپ این است که پیام‌ها (و فایل‌های چندرسانه‌ای) ارسال شده را خصوصی نگه دارند، ذخیره خودکار فایل‌های رسانه‌ای مذکور بر روی حافظه تلفن به نوعی نقض غرض است به نظر می‌رسد واتس‌اپ بالاخره به این موضوع پی برده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: به روزرسانی واتس اپ ذخیره عکس واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبض قیمت مسکن شمال شهر

دو منطقه ۱ و ۳ تهران، مناطق شمال‌شهر محسوب می‌شوند که همواره قیمت فروش آپارتمان در آنها، اختلاف چشمگیری با قیمت میانگین شهر دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، چند روز پیش در همین صفحه، میانگین قیمت پیشنهادی فایل‌های فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه پایتخت براساس فایل‌های فروردین ۱۴۰۳ را حدود ۸۳ میلیون تومان در مترمربع اعلام کردیم.

در جدول این گزارش، میانگین قیمت پیشنهادی مناطق ۱ و ۳ در حال حاضر ۱۶۴ میلیون تومان برآورد می‌شود. این یعنی، فاصله دو برابری قیمت شمال‌شهر تا سطح میانگین.

در این جدول، فایل‌های فروشی محله‌های مختلف این دو منطقه براساس آپارتمان‌های میان‌متراژ آمده است:

دیگر خبرها

  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی