Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اگر اطلاعات درستی در خصوص آلودگی هوا به مسئولین داده می شد صلاح این بود که تهران را تعطیل می کردند.

پرویز سروری پیش از آغاز پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح شرایط جسمانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز زمان ترخیص آقای چمران از بیمارستان اعلام نشده اما آنچه که پزشکان اعلام می کنند این است که روند ایشان رو به بهبود است و ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده ترخیص خواهند شد و به منزل می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب زمینه حضور ایشان در شورا فراهم می شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص موضوع آلودگی هوای تهران نیز گفت: ریشه این آلودگی منشأ داخلی ندارد و از کشورهای عراق و عربستان یعنی منشأ خارجی وارد کشور شده است. لذا حتما باید در تفاهم سه جانبه حل این موضوع انجام شود. کاری که در دولت قبلی باید انجام می شد اما صورت نپذیرفت لذا امروز با انجام اقداماتی می توان هزینه های آن را کاهش داد.

وی ادامه داد: به نظر می رسد اطلاعات درستی در خصوص پیش بینی شرایط جوی به مسئولین داده نمی شود چرا که دیروز شاهد رشد آلودگی بودیم. قطعا اگر اطلاعات درستی می دادند به نظر من صلاح این بود که تهران را تعطیل می کردند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: وزارت امور خارجه و دولت باید در تفاهمی با کشورهایی که به عنوان منشأ این گردوغبار شناخته می شوند تصمیمات جدی را اتخاذ کنند.

سروری در پاسخ به سوال دیگری در خصوص انفعال شهرداری تهران در موضوع آلودگی اخیر هوای تهران گفت: بحث تصمیم تعطیلی بر عهده استانداری تهران است ضمن اینکه این آلودگی موضوعی نیست که شهرداری در مورد آن تصمیم گیری کند چرا که منشأ خارجی دارد و شهرداری تهران نمی تواند کاری انجام دهد. برای این موضوع در ستاد دیگری تصمیم گیری می شود اما اطلاعات برای این ستاد به درستی تشریح نشده بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا آلودگی هوا آلودگی هوای تهران تعطیلی تهران پرویز سروری تعطیلی تهران به خاطر آلودگی هوا افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا شورای اسلامی شهر تهران اطلاعات درستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

آفتاب‌‌نیوز :

 اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

وی افزود: همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفتگو و تعامل هستیم. از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود.

اسلامی تاکید کرد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست. گروسی دیدار‌هایی در ایران دیدار‌هایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئنیم این گفتگو کمک می‌کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم.

اسلامی درباره همکاری با آژانس در خصوص بازرسان آژانس تصریح کرد: ما ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند. بازدید آن‌ها در حال انجام است. استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است و این مساله سیاسی نیست و ما در فرایند‌های همکاری با آژانس این موصوع را مکرر اثبات کرده و آن‌ها هم به آن اذعان دارند.

وی درباره اظهارات گروسی درباره برنامه تسلیحاتی ایران نیز تصریح کرد: این‌ها موضعگیری نیست و سوال خبرنگار است و جریان مخرب و صهیونیستی در حال القای این است که برنامه ایران صلح آمیز نیست. گروسی گفته نشانه‌ای از برنامه تسلیحاتی ایران وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟