Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

 انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در صفحه توییتر خود با زدن هشتگ «آزار جنسی» و «باج گیری جنسی» درخصوص «بیانیه زنان دست‌اندرکار سینما در اعتراض به خشونت علیه زنان در این عرصه» نوشت: «نشستی صمیمی با برخی هنرمندان سینماگری داشتم که بیانیه را امضا کرده بودند.

این عزیزان برای پشتیبانی از آسیب‌دیدگان معدود اتفاقات ناگوار این عرصه به میدان آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که این حساسیت بسیار خوب است، حتی اگر چنین آزاری تنها نسبت به یک نفر باشد.»

خزعلی در ادامه درباره موارد مورد تاکید در این نشست نوشت: معاونت وظیفه دارد با جدیت پیگیر تسریع تصویب قانون کرامت در مجلس، اصلاح خلأها در دستورالعمل‌های موجود و ایجاد سازوکار لازم برای جرم‌انگاری هرگونه تعرض به امنیت زنان در همه عرصه‌های اجتماعی از جمله هنر و سینما باشد.

این جریان لازم است با انضباط حقوقی و قانونی لازم در مسیر تعریف‌شده و نه تحمیل‌شده قرار گیرد. در این جلسه مدیرعامل خانه سینما و مشاور امور اجتماعی وزارت ارشاد از آمادگی خود برای پیگیری شکایات در این زمینه خبر دادند و جا دارد دلسوزان حقیقی امنیت زنان از این موقعیت استفاده نمایند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت و سرکوب، سهم دانشجویان معترض آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، رسانه‌های رسمی آمریکا تعداد دانشگاه‌هایی را که در سراسر ایالت‌های مختلف آمریکا صحنه اعتراضات و تجمع‌های ضدصهیونیستی است، بیش از ۵۰ دانشگاه اعلام کرده اند.
رسانه‌های آمریکا همچنین اعلام کرده اند تاکنون بیش از ۵۵۰ دانشجو و استاد شرکت کننده در تجمع‌ها و راهپیمایی‌های ضدصهیونیستی این کشور بازداشت شده اند...


اظهارات: 
جاناتان مناخیم – دانشجوی یهودی دانشگاه کلمبیا
ایلهان عمر - عضو مسلمان کنگره آمریکا

دیگر خبرها

  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • خشونت و سرکوب، سهم دانشجویان معترض آمریکا
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود