Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@18:10:44 GMT

کسب درآمد در خانه توسط آموزش پایتون

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۳۸۲۴

کسب درآمد در خانه توسط آموزش پایتون

مقدمه:

همه ما دوست داریم در خانه کار کنیم و مجبور نباشیم هر روز از خانه خارج بشویم. چون بعد از سپری کردن زمان زیاد در ترافیک یا تحمل شلوغی مترو، تازه به محل کارمان رسیدیم و حالا باید با خستگی کار را شروع کنیم. پس زمان و انرژی زیادی را از دست داده ایم و همچنین با یک حساب سر انگشتی متوجه می شویم که هزینه زیادی نیز کرده ایم که عملا این هزینه غیر قابل بازگشت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجاست که باید از خودمان بپرسیم «کدام مهارت هست که با یادگیریش می توان در خانه کار کرد و درآمد عالی هم داشت؟» باید بگوییم که آموزش پایتون مطمئن ترین راه می باشد. آموزش جامع پایتون به ما این امکان را می دهد که بدون هیچ دغدغه ای و بدون هزینه اضافی، راحت در خانه کار کنیم و در کنارش هم درآمد عالی داشته باشیم.

درآمد زایی میلیونی در خانه با آموزش پایتون

در سال های اخیر به دلیل گسترش و فراگیر شدن اینترنت و فضای وب، بستر مناسبی برای بسیاری از افراد به وجود آمده تا بتوانند به راحتی و بدون آن که در محل کارشان حضور فیزیکی داشته باشند، کسب درآمد کنند.

برنامه نویسی با زبان پایتون در سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است و این موضوع محدود به ایران نیست و در سایر کشور های جهان نیز به همین صورت است. امروزه با استفاده از آموزش پایتون می توانیم درآمد های بسیار بالا به دست آوریم و در خانه کسب درآمد کنیم. در این مطلب شما را با روش های کسب درآمد در خانه با آموزش پایتون آشنا می کنیم تا بتوانید از این راه رشد فردی و رشد مالی چشم گیری داشته باشید.

زبان برنامه نویسی پایتون چیست؟

قطعا نام پایتون را شنیده اید و میدانید که یک زبان برنامه نویسی بسیار محبوب است. اما اگر بخواهیم دقیق تر بدانیم، پایتون یک زبان برنامه نویسی شی گراست که برای توسعه نرم افزار های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه نویسی پایتون ساده ولی در عین حال قدرتمند است.

این زبان برنامه نویسی جذاب و دوست داشتنی در اکو سیستم فناوری اطلاعات استارت آپ ها و شرکت های بزرگ و متعدد از جمله گوگل، نتفلیکس، اسپاتیفای و اینستاگرام استفاده می شود.

پایتون یک زبان ماژولار است و این یعنی، کد های نوشته شده برای یک پروژه قابلیت استفاده در سایر پروژه ها را نیز دارد.

زبان برنامه نویسی پایتون دارای کتابخانه و مفسر است که به صورت رایگان در اختیار همه قرار دارد. تمامی ابزار های پایتون در پلتفرم های اصلی وجود دارند و لازم نیست برای توسعه هزینه ای بپردازید.

یادگیری محبوب ترین زبان برنامه نویسی دنیا، یعنی پایتون، بسیار ساده است ولی به شرط آن که آموزش پایتون شما اصولی و کامل باشد.

اگر شما یک آموزش جامع پایتون را سپری کنید، قطعا به یک پایتون کار تمام عیار تبدیل می شوید. آموزش جامع باید تمامی سر فصل های روز پایتون را شامل شود و از صفر تا  صد آموزش پایتون پیشرفته را پوشش دهد.

چرا برنامه نویسی را با پایتون شروع کنیم؟

دنیای فناوری به سرعت در حال توسعه است، بنابراین ارزش مهارت های برنامه نویسی در حال افزایش است. تقاضا برای برنامه نویسان به این زودی ها کاهش نخواهد یافت. بیشتر مردم برنامه نویسی را به عنوان حرفه اصلی خود انتخاب می کنند چرا که امنیت مالی در این شغل بالاست و شما در هر زمان و در هر مکانی که بخواهید می توانید آن را انجام دهید.

برای ایجاد شغل به عنوان یک برنامه نویس پایتون، نیاز داریم که آموزش جامع ببینیم. منظور از آموزش پایتون جامع و کامل و تخصصی، آموزش پایتون پیشرفته ای است که تمامی مباحث را از صفر تا صد پوشش دهد. البته در کنار آموزش پایتون پیشرفته لازم است آموزش جنگو که یکی از فریم ورک های محبوب پایتون است را نیز، فرا بگیرید. شما پس از به پایان رسیدن همچین دوره ای به یک متخصص پایتون تبدیل شده اید و آماده ورود به بازار کار هستید.

هر کسی می تواند با سپری کردن آموزش پایتون و از طریق اینترنت کسب درآمد کند. مهم نیست دنبال چه جایگاهی در این شغل هستید، مهم این است که برای رسیدن به این جایگاه نیاز دارید زمان کافی را برای یادگیری، تمرین و تکرار اختصاص دهید. هیچ کس نمی تواند به شما دستور العملی برای کسب درآمد بالا بدهد که در هر شرایطی برای شما کار کند. با این حال اگر ذهنیت درستی داشته باشید و روی اهداف درست و مناسب تمرکز کنید، احتمال موفقیت شما بسیار بیشتر خواهد شد.

بسیاری از برنامه نویسان، پایتون را به عنوان اولین زبان برنامه نویسیشان انتخاب می کنند. چرا که اگر با پایتون آشنایی داشته باشید، یادگیری زبان های دیگر برای شما راحت تر خواهد بود. یادگیری پایتون بسیار راحت تر از یادگیری زبان های دیگر است. بنابراین جای تعجب نیست که افراد زیادی تمایل به یادگیری پایتون دارند. طبق آمار،22 درصد از توسعه دهندگان پایتون کمتر از یک سال تجربه کد نویسی دارند.

راه های کسب درآمد با آموزش پایتون یک شغل توسعه دهنده پیدا کن:

با آموزش پایتون، می توانید حتی بدون مدرک یک شغل توسعه دهنده پیدا کنید. شرکت های زیادی هستند که به دنبال توسعه دهندگان پایتون اند تا بتوانند به صورت دورکار و در خانه فعالیت کنند. اکثر این شرکت ها نیازی به مدرک یا گواهینامه ندارند، بلکه به مهارت واقعی علاقه مند هستند.

بنابراین شما باید بتوانید مهارت های خود را ثابت کنید. فقط یادگیری تئوری پایتون برای استخدام در یک موقعیت شغلی کافی نیست. شما باید نمونه کار داشته باشید تا کارفرمایان بتوانند توانایی های بالقوه شما را ببینند.

شما می توانید کد های خود را به صورت آنلاین در git و github آپلود کنید. با انجام این کار ها می توانید خود را به عنوان یک توسعه دهنده مجرب، معرفی کنید.

با فریلنسری آقای / خانم خودتون باشید:

اگر میخواهید کسب درآمد با آموزش پایتون را تجربه کنید، پیشنهاد ما فریلنسینگ است. اگر در زمان و مکان کارتان به انعطاف پذیری نیاز دارید و میخواهید هر زمان و هر مکانی که هستید، در کنار خانواده، فرزندان و دوستانتان مشغول به کار شوید و استقلال مالی داشته باشید و امرار معاش کنید، این روش بسیار مناسب شماست.

سایت های کاریابی، موقعیت های بسیاری را برای برنامه نویسان پایتون در هر سطحی معرفی می کنند. در پلتفرم های معروفی چون Fiverr، Up work و Freelancer، صد ها نمونه از این موقعیت های شغلی را در اختیارتان قرار میدهند. این امکان وجود دارد که با ایجاد یک همکاری مناسب به عنوان توسعه دهنده تمام وقت در آن شرکت ها استخدام شوید.

یک استارتاپ موفق راه اندازی کنید:

یکی دیگر از مزایای آموزش پایتون، استخدام در یک استارتاپ است. فعالیت در یک محیط اینگونه سرعت رشد شما را دو چندان می کند. پس از مدتی شما نیز تجربه کافی در برنامه نویسی و همچنین فعالیت در یک استارتاپ را دارید. اکنون نوبت آن است که استارتاپ خودتان را راه اندازی کنید.

شما می توانید یک استارتاپ را بر اساس هر ایده ای که می خواهید ایجاد کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که ایده ها هیچ هزینه ای ندارند، مگر اینکه بفهمید چگونه آن ها را پیاده سازی کنید.

شروع یادگیری پایتون، با آموزش رایگان پایتون درسمن

دوره های آموزش پایتون فراوانی وجود دارد انتخاب دوره مناسب از بین این همه آموزش رایگان و دارای هزینه، بسیار سخت است. آموزش جامع پایتون، آموزشی است که تمام نیاز های شما را برطرف کند و دیگر نیازی به دیدن دوره های بعدی نداشته باشید. آکادمی درسمن، مسیر آموزش پایتون را برای شما دوستان عزیز هموار کرده است.

شما می توانید با استفاده از آموزش پایتون درسمن، با خیالی آسوده قدم در این راه پر چالش اما شیرین بگذارید. این دوره مطابق با آخرین سر فصل های پایتون در سال 2022 به روز رسانی شده است. با فرا گرفتن این دوره، پایتون مقدماتی تا متوسط را به طور کامل فرا خواهید گرفت.

چگونه به یک برنامه نویس پایتون تمام عیار تبدیل شویم؟

ما در آکادمی درسمن، شما را در میانه راه رها نمی کنیم. آکادمی درسمن برای تکمیل دوره مقدماتی تا متوسط پایتون، دوره استادی پایتون را برگزار می کند. این دوره بزرگ شامل سه ترم است و به صورت پروژه محور برگزار می شود. با گذراندن این دوره به یک متخصص پایتون تبدیل شده و آماده بازار کار هستید.

مدرس دوره استادی پایتون، مهندس مهدی عباسی، سابقه 15 سال برنامه نویسی و فعالیت در محیط دانشگاهی را دارند. تجربه و تخصص ایشان فرصت استثنایی را برای یادگیری پایتون فراهم کرده است. مهندس عباسی ریز ترین نکات پایتون را نیز از قلم نینداخته اند و دانش خود را تمام و کمال در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده اند.

ترم اول بزرگترین دوره آموزش پایتون پیشرفته در سطح وب فارسی، متشکل از آموزش مقدماتی تا پیشرفته پایتون هست که صفر تا صد پایتون را فرا می گیرید. در ترم دوم آموزش جنگو، فریم ورک محبوب جنگو را به طور کامل آموزش داده ایم . و در ترم سوم پروژه پیاده سازی صفر تا صد یک سایت فروشگاهی را آموزش می بینید.

و کلام آخر...

پایتون یک زبان بسیار محبوب است. توسعه دهندگان پایتون می توانند گزینه های شغلی متعددی را به دست آورند. شما می توانید آموزش پایتون را فرا بگیرید و با ایجاد یک پروژه مناسب به عنوان نمونه کار، تبدیل به یک توسعه دهنده تمام وقت شوید و کسب درآمد کنید. موفقیت در برنامه نویسی وابسته به آموزش مناسب و تجربه و مهارت است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 آلودگی هوا دعای روز هشتم رمضان برنامه نویسی کسب درآمد پایتون رپرتاژ آگهی ماه رمضان طرح ترافیک 1401 آلودگی هوا دعای روز هشتم رمضان قیمت گوشی زبان برنامه نویسی آموزش پایتون یادگیری پایتون شما می توانید داشته باشید توسعه دهنده یک استارتاپ آموزش جامع کسب درآمد پایتون یک شرکت ها یک زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی این استان برگزیده شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر معلم از سه مقطع تحصیلی بوده و پنج نفر نیز شامل مدیر، معاون، معلم پرورشی و ... که برای انتخاب معلم نمونه در سطح کشور نیز معرفی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.

درویشی همچنین از انتخاب ۶ نفر از معلمان استان با عنوان جلوه‌های ویژه معلمی خبر داد و گفت: این افراد فعالیت‌هایی خارج از وظایف معلمی از جمله جلب مشارکت مردمی، تدریس در شرایط بیماری و ... داشته‌اند که از تلاش‌های این معلمان نیز قدردانی می‌شود.

به گفته درویشی، به منظور اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم ستاد‌هایی در مناطق مختلف آموزشی استان تشکیل و در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند.

وی از اعزام شماری از معلمان استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی هفته آینده در مرکز استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا