Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی حیدری روز یکشنبه در ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: کمیته‌های ۱۰ گانه این ستاد و فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران در نوروز ۱۴۰۱ اهتمام، جدیت و تلاش مطلوبی برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران داشتند.

وی با اشاره به روحیه میهمان‌نوازی مردم مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری افزود: مردم این استان به‌ویژه در نوروز میزبانی مناسب و قابل‌توجهی از مسافران و گردشگران داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری به کاهش ۴۴ درصدی حوادث و تصادف‌های جاده‌ای استان از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین‌ماه جاری اشاره و تصریح کرد: این مهم نشان‌دهنده تلاش‌های نیروی انتظامی و نتیجه اطلاع‌رسانی‌های گسترده، اثربخش و مطلوب از سوی رسانه‌های گروهی است.

وی خدمت به مردم و صیانت از جان و مال آن‌ها را مهمترین وظیفه مسوولان دانست و یادآور شد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان و به‌ویژه اعضای کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر آسیب‌ها و مشکلات احتمالی موجود در خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران را شناسایی و راهکارهای علمی رفع آن را ارائه دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، تامین اعتبار مورد نیاز رفع تمامی نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های این استان را از محل بودجه ۱۴۰۱ و یا سفر رییس‌جمهور در دستور کار قرار دهد.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان همچنین کمبودهای تجهیزاتی خود را برای تامین اعتبار از محل بودجه ۱۴۰۱ و یا سفر رییس‌جمهور اعلام کنند.

حیدری تاکید کرد: گزارش کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر استان به خمراه درخواست‌ها و کمبودهای احتمالی به مسوولان ملی اعلام شود.

وی با اشاره به تعطیلات عید فطر و تابستان و برگزاری یادواره ملی شهدای عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری در اردی‌بهشت‌ماه امسال افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر استان برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران، گردشگران و شرکت‌کنندگان در این یادواره آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در قالب ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ فعال شد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری نوروز غلامعلی حیدری سودجانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری نوروز چهارمحال وبختیاری نوروز مسافران و گردشگران چهارمحال و بختیاری کمیته های ۱۰ گانه خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری