Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از منابع رسمی پاکستان، تشکیلات قدرتمند نظامی این کشور یک روز پس از برکناری نخست وزیر پاکستان از طریق یک روند پارلمانی و تصویب عدم اعتماد علیه وی از سوی اپوزیسیون به برخی شایعات مبنی بر دخالت نظامیان در ناآرامی‌های سیاسی و جدال با دولت عمران‌خان واکنش نشان داد.

روابط عمومی ارتش پاکستان روز یکشنبه گزارش بی‌بی‌سی درخصوص به اصطلاح تلاش ناکام عمران‌خان برای برکناری ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده فعلی ارتش و موضع گیری تشکیلات نظامی علیه دولت سیاسی را از پایه بی اساس دانست و آن را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: داستان سرایی بی‌بی‌سی طبق معمول یک حرکت تبلیغاتی و فاقد هرگونه منبع معتبر و مرتبط است.

ارتش پاکستان با تاکید بر بررسی و پیگیری این گزارش ادعایی با مسوولان رسانه‌ انگلیسی، گفت: بی‌بی‌سی گزارشی جعلی را منتشر کرده که نشانگر یک کمپین اطلاعات نادرست و البته سازمان یافته علیه پاکستان است.

در بیانیه مذکور آمده است: بی‌بی‌سی با نشر گزارش دروغ و بی‌پایه مرتکب به نقض اصول روزنامه‌نگاری شده است.

منابع پاکستانی امروز اعلام کردند: بی‌بی‌سی به نقل از منابع معتبر (بدون ذکر نام) مدعی شد که ساعاتی پیش از رای گیری طرح عدم اعتماد علیه نخست وزیر در پارلمان ملی که بامداد یکشنبه صورت گرفت، عمران‌خان تصمیم به برکناری فرمانده فعلی ارتش گرفت اما نتوانست حکم رسمی آن را منتشر کند.

«عمران‌خان» رهبر حزب تحریک انصاف به عنوان حزب حاکم پاکستان و بیست و دومین نخست وزیر این کشور، بامداد یکشنبه با بی‌اعتمادی نمایندگان جبهه اپوزیسیون در مجلس روبرو شد و سرانجام با رأی اکثریت نمایندگان، وی در نیمه راه مجبور به کناره گیری شد.

عمران‌خان سومین نخست وزیر در پاکستان است که با طرح عدم اعتماد در مجلس روبرو می‌شود و نخستین آن است که طرح عدم اعتماد علیه وی از سوی نمایندگان مجلس به تصویب می‌رسد.

برچسب‌ها شبکه بی بی سی عمران خان اسلام آباد ارتش پاکستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه بی بی سی عمران خان اسلام آباد شبکه بی بی سی عمران خان اسلام آباد ارتش پاکستان ارتش پاکستان عدم اعتماد نخست وزیر عمران خان بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، قوه قضاییه اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: ماجرای گزارش جعلی بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی چیست؟

به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگارها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229146 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • چرا ارتش‌ها نمی‌توانند به هوش مصنوعی اعتماد کند؟
  • چرا ارتش‌ها نمی‌تواند به هوش مصنوعی اعتماد کند؟
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه دروغگویان درباره نیکا شاکرمی
  • دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد
  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است