Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بهنام اصغری  گفت: طرح ضربتی پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌های ارتباطی سلماس در راستای منظرآرایی حاشیه راه‌ها با یک برنامه ریزی دقیق و جدیت تمام از سوی راهداران اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای این شهرستان در دست اجرا است.

او گفت:پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌های استحفاظی شهرستان، می‌تواند نقش بسیار مهمی درامنیت جاده‌ها و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری می گوید:با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد در محور‌های ارتباطی سلماس خصوصاً مسیر‌های اصلی سلماس - ارومیه، سلماس - خوی و سلماس - تسوج لازم است حاشیه و حریم راه‌های این شهرستان همواره پاک و تمیز باشد که این کار بطور متناوب توسط راهداران اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سلماس انجام می‌شود.

او گفت:راهداران پر تلاش این شهرستان بی وقفه بر اساس رسالت کاری خود و با استناد به ماده ۷ آیین نامه حریم راه‌ها که بیان گر ممنوعیت ریختن زباله، نخاله، مصالح ساختمانی روغن موتور و نظایر آن و یا نصب و استقرار تابلو یا هر شی دیگر به راه‌ها و حریم قانونی آن‌ها در داخل و خارج محدوده‌ی قانونی شهر‌ها هست و همچنین هرگونه عملیاتی که موجب اخلال در امر تردد وسایل نقلیه گردد به انجام وظایف قانونی و سازمانی خود می‌پردازند.

اصغری می گوید: نخاله‌های ساختمانی همواره بعنوان یکی از خطرناکترین موانع در حریم راه‌ها محسوب شده و هر لحظه احتمال بروز حوادث ناگوار جاده‌ای را با خود به همراه دارند بر این اساس راهداران با قاطعیت تمام در صورت مشاهده تخلیه نخاله در حریم راه‌ها از طریق مراجع انتظامی برای توقیف خودرو متخلف اقدام نموده و جهت سیر سایر مراحل حقوقی موضوع، خودروی خاطی را به دستگاه قضایی شهرستان معرفی خواهد نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی سلماس نخاله های ساختمانی راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عملیات زیر سازی و آسفالت محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلیومتر از ۱۳ سال پیش آغاز شده و در این مدت سال گذشته اسفالت ۸ کیلومتر از این محور به اتمام رسیده و ۱۲ کیلومتر آن باقی مانده است و این عدم رسیدگی به این محور ترانزیتی باعث گلایه مردم شهرستان پلدشت شده است و از مسئولین خواستار رسیدگی به وضعیت این محور می‌باشند 
شاطویی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های ماکوو پلدشت می‌گوید: محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلومتر است که دو کیلومتر آن در سال‌های گذشته توسط اداره کل راه و شهر سازی احداث و چهار خطه شده است و برای ۲۰ کیلومتر دو قرارداد منعقد شده که قطعه اول به طول ۸ کیلومتر توسط پیمانکار زیرسازی. اسفالت و خط کشی شده است 
وی گفت در مورد ۱۲ کیلومتر باقی مانده این محور گفت پیمانکار بخشی از این محور را آسفالت ریزی کرده و نیمه کاره مانده که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درصدد خلع ید و تعیین تکلیف نهایی از پیمانکار است که پس از نعیین و تکلیف به یگ پیمانکار دیگر برای اجراء واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران