Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی با حضور مسئولان، مردم و خانواده‌های شهدا در اکثر شهرستان‌های استان خراسان جنوبی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام صباغیان در مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی در این شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطر همه شهدا اظهار داشت: آنچه ارتش جمهوری اسلامی ایران را، سپاه پاسداران و بسیج را از همه ارتش‌ها در دنیا متفاوت کرده قدرت ایمان، تقوی، تعهد و روحیه جهادی و انقلابی این نیروهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان زیرکوه گفت: آنچه ارتش ما را از همه ارتش‌های جهان متفاوت کرده، سلاح ایمان است که همه ارتشیان و نیروهای نظامی و انتظامی ما به آن مسلح هستند.

وی عنوان کرد: ایمان، تقوی، تعهد، و روحیه انقلابی و جهادی پنج عنصری هستند که باید نیروهای نظامی به آن مجهز باشند و ارتش ما اینگونه است.

بیست و سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی در کرمان برگزار شدنقش شهید صیاد شیرازی در اتحاد میان سپاه و ارتشجهنم در فروغ جاویدان؛ روایت شهید صیاد شیرازی از روزی که منافقین تار و مار شدند

امام جمعه شهرستان زیرکوه افزود: یکی از بهترین ابزارهایی که انسان را می‌تواند در این ویژگی‌ها کمک کند، قرآن است و این ماه، ماه قرآن است و آنچه دشمنان دارند برنامه ریزی می‌کنند گرفتن محتوای قرآن از ماست.

صباغیان گفت: اگر می‌خواهیم در مقابل هجمه‌های شدید و ترکیبی دشمن پیروز باشیم باید جهاد ترکیبی را برنامه ریزی کنیم و در دستور کار قرار دهیم.

وی عنوان کرد: خطر تقابل اسلام در برابر اسلام به مراتب بیشتر از خطر تقابل کفر با اسلام است و خطر امروز این است که از درون به اسلام ضربه بزنند و در بعضی مواقع موفق هم می‌شوند.

امام جمعه شهرستان زیرکوه گفت: بصیرت یعنی انتخاب کردن راه درست از نادرست و بصیرت شهید صیاد شیرازی در این بود که همه چیز را با حق تفسیر می‌کرد.

در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی که در پادگان 04 شهرستان خوسف برگزار شد سرتیپ دربندی از همرزمان شهید با اشاره به نقش تعیین کننده شهید صیاد شیرازی در جنگ تحمیلی گفت: دوران 8 سال دفاع مقدس درخشان‌ترین و مهمترین ایام تاریخ انقلاب اسلامی است که در راس آن شهید صیاد شیرازی از فرماندهان بلا منازع جنگ است.

سرهنگ داریوش کریمی فرمانده مرکز آموزش 04 امام رضا (نزاجا) نیز در این مراسم گفت: بدون تردید مهمترین هنر شهید صیاد شیرازی، در ایجاد هماهنگی میان سپاه و ارتش خود را نشان داد و شاهکارش در عملیات مرصاد بود که شخصا هدایت هوانیروز ارتش را به دست گرفت و غروب منافقین را رقم زد.

وی افزود: شکستی که برای تروریست‌ها آنقدر گران تمام شد و زمینه شکست‌های بعدی و تضعیف روز افزون آنها را رقم زد که کینه شهید صیاد شیرازی را بر دل گرفتند و در نهایت او را بزدلانه به شهادت رساندند.

این مراسم در مرکز استان نیز با حضور آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مسئولان نظامی و انتظامی، خانواده های شهدا و ایثارگران و مردم شهرستان بیرجند در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد.

انتهای پیام/ 252/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید صیاد شیرازی سالگرد شهادت برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب

سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد در مراسم مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت گفت: امروز نقشه دشمن، تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی است و امروز تکریم خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مسئولیت‌هایی است که بر عهده ما گذاشته شده است. 

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی از اهداف برپایی این مراسم است. 

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت به همت ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

روایتگری دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.

 مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان