Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

بیست و سه سال از آسمانی شدن و ترور ناجوانمردانه امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی توسط جریان نفاق این   کوردلان تاریخ می‌گذرد، اما هنوز آن شهید عالی‌مقام همچون ستاره‌ای نورانی و تابناک بر تارک ایران اسلامی  می درخشد و الگو و سرمشق زنده و تمام عیاری برای نسل‌های آینده به ویژه نیروهای مسلح می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی اسوه و الگوی تقوا، فداکاری، اندیشه ورزی و ولایت پذیری بود و انجام وظایف و ماموریت های محوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی  را همچون فریضه ‌ای الهی واجب و ضروری می دانست، لذا راز بزرگی و موفقیت او در خدمت به انقلاب  و بدست آوردن پیروزی‌های عظیم در دوران جنگ تحمیلی به واسطه همین خصوصیاتی است که در وی تجمیع شده بود، به گونه ای که مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا(مدظله العالی) فرمودند: صیاد شایسته شهادت بود.

تبیین ابعاد شخصیتی، ویژگی ها و یادآوری خصائل، عملکرد و ایثارگری های  این شهید والا مقام به عنوان سربازی جان بر کف و ولایت مدار همواره پسندیده، نیکو و موجب تفکر و اندیشیدن و زمینه ساز رشد و تعالی است.

با گرامیداشت یاد و خاطره امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی ، سه وزیر دفاع شهید، یک هزار شهید صنعت دفاعی و خیل عظیم شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی، دفاع ‎مقدس، مدافعان حرم، سلامت و شهدای عزیز ترور و قربانیان جنایات منافقین، جای بسی افتخار است که مدیران، کارکنان و متخصصان صنایع نظامی با تمسک به فرهنگ عاشورایی و تأسی از آموزه های به یادگار مانده از این شهید بزرگوار و  شخصیت‌های ارزشمند و شایسته ای همچون  سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی ، شهید مصطفی چمران ، شهید محسن فخری زاده و دیگر شهدای انقلاب اسلامی، برای اعتلای پرچم اسلام، ولایت و تقویت و توسعه توان دفاعی کشور  از هیچ کوشش و مجاهدتی فروگذار ننموده و به عنوان سربازانی پا در رکاب آماده جانفشانی و دفاع از استقلال نظام و حفاظت از منافع ملی کشور خواهند بود.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید صیاد شیرازی صیاد شیرازی سپهبد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار مرند در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور با تاکید بر الگوی قرار دادن شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطرنشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از دشمن ندارد.

شهید مدافع حرم محرم علیپور در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد