Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی در آغاز بیست و دومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه که به صورت متمرکز در مصلی شهرستان مینودشت برگزار شد، اظهار کرد: سپاه و بسیج در لبیک به فرمان حضرت امام خامنه‌ای، از آغاز ویروس منحوس کرونا تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع کرده است و طبق فرموده رهبرمعظم انقلاب باید دقت شود تا این کمک‌های مومنانه حتما به دست نیازمندان واقعی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ساماندهی بیش از ۲۱ هزار گروه جهادی و ۱۲۰ هزار نفر روز برای مقابله با کرونا در گلستان

 

ملک‌شاهکوهی تصریح کرد: سپاه و بسیج در استان گلستان اقدامات قابل توجهی را در ایام کرونا به انجام رسانیده است که از جمله این اقدامات می‌توان به ۱۵ هزار مورد ضدعفونی اماکن، توزیع ۳ میلیون ماسک، راه‌اندازی بیش از ۷۵۰ کارگاه تولید ماسک، طبخ و توزیع ۳ میلیون پرس غذای گرم، اهدای ۳ هزار و ۸۰۰ کارت هدیه به نیازمندان، اهدای یک‌هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه،  آزادسازی ۶۰۰ زندانی غیرعمد، توزیع ۱۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند، تهیه و توزیع ۲۲ هزار بسته لوازم ورزشی، ساماندهی بیش از ۲۱ هزار گروه جهادی و ۱۲۰ هزار نفر روز اشاره کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی تکفیری در به شهادت رساندن طلاب جهادی – مردمی در حرم مطهر رضوی تاکید کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همواره به دنبال تفرقه و ناامنی در جمهوری اسلامی است که به شهادت رساندن طلاب عزیز در مشهد و دو تن از علمای اهل‌سنت در گنبدکاووس از همین قبیل اقدامات است.

 

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: آغاز رزمایش کمک های مومنانه ماه رمضان توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی آغاز بیست و دومین مرحله فرمانده سپاه نینوا استان گلستان سردار علی ملک شاهکوهی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری