Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@06:37:13 GMT

بارانی ترین ماه را سحرهای ماه رمضان دنبال کنید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۵۰۹۶

بارانی ترین ماه را سحرهای ماه رمضان دنبال کنید

موسی نظری، تهیه کننده در این باره به جام جم توضیح داد: ویژه برنامه سحرگاهی هر روز در قالب فضای عرفانی، نیایشی و مناجاتی از رادیو سلامت از ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد تا 5 و 30 دقیقه بامداد روانه آنتن می شود و تا ساعت 5 و 30 دقیقه ادامه دارد. با توجه به اینکه ما در فصل بهار با تغییرات رو به رو هستیم، به همین دلیل به مبحث تغییر در برنامه می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این برنامه دو طیف مباحث را در نظر گرفته ایم و به آن می پردازیم. به عنوان مثال وقتی به غرور و کبر می پردازیم در مقابلش به آزادگی و سرافراز بودن هم خواهیم پرداخت. یا موضوع همدلی را مورد بررسی قرار می دهیم درباره تک شخصیت بودن هم خواهیم گفت.

وی ادامه داد: مجری و گوینده برنامه هم محمد مطلب است و سعی می کنیم با حضور او لحظات معنوی را در کار پدید بیاوریم. برنامه سحرگاهی بارانی ترین ماه شامل آیتم های متنوع از جمله روزنه امید است که در این بخش خیرین حوزه سلامت را معرفی خواهیم کرد. سارا اکبری گزارش هایی در این باره می گیرد و به سمع شنوندگان می رسد. به عنوان نمونه او با خیرینی صحبت می کند که دستگاه هایی برای دیالیز به بیمارستان اهدا کردند و ... در این بخش هم با خیر تماس تلفنی برقرار می شود و هم اینکه با بیماری صحب خواهد شد.

این تهیه کننده با اشاره به دیگر بخش های برنامه گفت: بخشی از برنامه هم به صحبت دکتر امید نژادکاظم درباره سلامت معنوی اختصاص دارد. همچنین شیوا اسدی بخشی به نام نبض سلامت را به عهده دارد که در این بخش با پزشکانی که هنگام سحر شیفت هستند و به دلیل مراقبت از بیماران فرصت ندارند سحری بخورند، صحبت می شود و آنها درباره حال و هوای سحرگاهی بیمارستان خواهند گفت. در بخش میهمان خاص، انیشه چراغعلی با روزه اولی ها صحبت می کند. همچنین در بخش روایت نهج البلاغه هم روایت های امیر المومنین گفته می شود. این بخش با روایت علی الله دانه پخش می شود. بخش دیگری در برنامه به نام داستان شب داریم که اختصاص به داستان های آموزنده دارد که مهدی رستمی به عهده دارد. خواندن دعای سحر و نیایش هم از بخش های اصلی برنامه محسوب می شود. همچنین در بخش سی شب سی مسجد هم گزارشگر مراکز استان ها به سراغ مساجد می رود و به تاریخچه مساجد در استان های مختلف می پردازد. که هر کدام چه تاریخی داشتند و چگونه فعالیت می کردند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رادیو سلامت موسی نظری محمد مطلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس

وزیر آموزش‌ و پرورش از برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی در روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا مراد صحرایی با اشاره به برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی در روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت اظهار کرد: در این آزمون حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب و از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی به دست بیاورند تا مشمول رتبه‌بندی شوند، افزود: تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

وزیر آموزش‌وپرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده وزارتخانه گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده، بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 750018

دیگر خبرها

  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»