Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول می گوید دوست دارد روزی بعد از بازنشستگی گفتگویی طولانی با مربی منچسترسیتی داشته باشد.

یورگن کلوپ می گوید به فاصله امتیازی تیمش با منچسترسیتی اهمیت نداده است و حالا هم که اختلاف امتیازی به یک رسیده، شرایط عوض نشده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، در حالی که قرمزهای آنفیلد تنها یک امتیاز با منچسترسیتی صدرنشین فاصله دارند، دو تیم امشب در لیگ برتر مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه، وب سایت لیورپول گفتگویی با سرمربی قرمزها داشته است. صحبت های یورگن کلوپ را در ادامه می خوانید:

تقابل با گواردیولا

دلم برای این تقابل تنگ نخواهد شد این را می دانم.قبلا در این مورد صحبت کرده ام که بعد از دوران کار هر دوی ما شاید همدیگر را جاییی دیدیدم و ساعت ها در مورد مسائل مختلفی که در بازی های مختلف تجربه کردیم، حرف زدیم. شکی ندارم اتفاق جالبی خواهد بود. به نظرم باید از این رقابت لذت ببریم. خیلی ها فکر می کنند کار ما در لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا تمام شده است اما نه این طور نیست. دیدار مقابل بنفیکا نیز اهمیت دارد. به همین خاطر لذت بردن همیشه آسان نیست. امروز صبح بیدار شدم و نگاهی به دیدار سیتی مقابل تیم مان در دور رفت انداختم. در حال حاضر کارم را خیلی دوست دارم و این همان کاری است که می خواهم انجام دهم. سیتی تیم بزرگی است و پپ بهترین مربی دنیا است. مشکلی با این ندارم اما همیشه گفته ام می خواهم مربی تیمی باشم که می تواند بهترین تیم دنیا را شکست دهد و به نحوی موفق به انجام این کار شده ام. الان باید کاری کنم امروز، روز ما باشد و باید در این مورد تلاش کنیم.

 کم کردن فاصله 14 امتیازی با سیتی

 حقیقت این است که فکر می کنم کاری که انجام دادیم بسیار عادی است. اگر برای انجام این کار تلاش نمی کردیم، ناامید می شدم. اگر وارد فصل شوید و تنها چیزی که می خواهید قهرمانی است، ما آن باشگاه نیستیم و نمی توانیم آن باشگاه باشیم چون سیتی و چندین تیم دیگر نیز در این لیگ هستند. مساله فقط قهرمانی در لیگ نیست و مسائل دیگری نیز وجود دارد: صعود به لیگ قهرمانان، مسابقات حذفی، لیگ قهرمانان و... برای این مسائل باید ریتم خوبی داشته باشید. اگر فاصله فاصله امتیازی خیلی زیاد است باید آن را کم کنید و حالا به یک امتیاز رسیده است. همه چیز به ما ربط نداشت. ما فقط بازی هایمان را بردیم. سیتی بازی هایش را نبرد و این فاصله را کم کرد. در غیر این صورت هنوز امتیاز زیادی با ما فاصله داشت اما آنها امتیاز از دست دادند. انتظار نداشتم همه بازی ها را ببریمو انتظار داشتم تلاش کنیم و تنها در صورتی می توانید این کار را انجام دهید که بازی به بازی پیش بروید. نمی توان همه بازی ها را برد. در حال حاضر باید با سیتی، یونایتد، اورتون و تاتنهام بازی کنیم و اگر به همه آنها فکر کنیم، بردن همه تیم ها ممکن نیست اما اگر هر بار با یکی از آنها بازی کنیم، بردن ممکن است و همین کار را هم کردیم. می دانستیم 14 امتیاز فاصله وجود دارد اما اهمیتی به آن ندادیم و فقط می خواستیم تا جای ممکن تا انتهای فصل برنده شویم و شرایط تغییری نکرده است.

الکساندر آرنولد

 پیشرفت او به شکلی بوده است که هیچکس انتظارش را نداشت.پپ لیندرز مربی او بود و کمک زیادی به او کرد. می شد دید او کیفیت دارد اما کار زیادی به خصوص از نظر بدنی داشت. نگاهی به اولین عکس های او بیاندازید. در گذشته هم مردم فکر می کردند بسیاری از مدافعان کناری تعریف این پست را عوض کرده اند شاید هم کرده باشند. نمی دانم کار به کجا خواهد کشید. ما به ترنت آزادی دادیم و او تا به حال کار بسیار خوبی انجام داده است. 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر نگاهی به یک شوخی تاریخی؛ پیش بینی های عجیب نوروز 30 سال قبل اشتباه محاسباتی گزارشگر و بازیکنان خلیج فارس ماهشهر در ضربات پنالتی و شادی زودتر از موعد / فیلم لیونل مسی و دومین هت تریک پاس گل در لیگ1 فرانسه کوریوگرافی هواداران لخ پوزنان؛ به دار آویختن پوتین با لباس اسپارتاک مسکو / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فاطمه امینی یکی از مجریان این برنامه تلویزیونی بود.
خانم فاطمه امینی مجری و بازیگر تلویزیون با حضور در استدیوی شبکه خبر گفت: اتفاقی که در مورد بازیگری وجود دارد این است که بتوانیم کاراکتر‌های (شخصیت های) مختلف را بازی کنیم، این مهم است که اعتماد به نفس بالایی داشته باشی ولی به تنهایی کفایت نمی‌کند، من مدتی در نقش گلی دختری ۸ ساله بازی کردم و با اقبال خیلی خوب بچه‌ها هم مواجه شدم ­­ولی خواستم یک شخصیت کاملا متفاوت (خانم ۸۳ ساله ننه نقلی) ولی فانتزی­ (حتی در گریم هم فانتزی عمل می‌کنیم) تجربه کنم که شکر خدا توانستم این شخصیت را هم به خوبی بازی کنم.

وی در خصوص مهم‌ترین ویژگی اجرا برای کودکان گفت: در این اجرا‌ها خیلی حال خوب و صداقت وجود دارد، چون در دنیای واقعی در سن ۳۷ سال همه اتفاقات جدی و واقعی است ولی وقتی با کودکان جلو می‌رویم دنیا فانتزی و جذاب‌تر و شادتر است، عمیق شدن در دنیای فانتزی کودکان حس خیلی­ خوبی می‌دهد.

امینی در خصوص نزدیک شدن به دنیای کودکان هم افزود: من همه جا بچه‌ها را می‌بینم، اما خیلی وقت‌ها بازیگری، فقط بازیگری می‌کند ولی ممکن است که علاقه‌ای به ژانر کودک و دنیای بچه‌ها نداشته باشد ولی من دنیای بچه‌ها را خیلی دوست دارم و در خصوص کودکان خیلی مطالعه می‌کنم اغلب کتاب‌های روانشناسی کودکان را مطالعه کرده ام مخصوصا پادکست‌های صوتی در خصوص بچه‌ها را گوش می‌کنم و باید بگویم من بیشتر ازبازیگری­ روانشناسی کودکان کار می‌کنم.

وی ادامه داد: بیس صدای من­ که کودک است خیلی در ابتدای راه به من کمک کرد، اما ما در بازیگری بیان کار می‌کنیم وقتی من خانم‌های با سن‌های مختلف کار می‌کنم پس بایدبتوانم با صدای خودم کار کنم و با صدای خودم بازی کنم.

وی در خصوص سختی کار کردن با عروسک گفت: در هر کاری تکنیک لازم است وقتی تکنیک را بدانید دیگر سختی وجود ندارد و همه آن لذت است­، چون من عروسک نمی‌بینم و یک شخصیت واقعی میبینم.

امینی ادامه داد: از بین عروسک‌هایی که کارکردم عروسک «مل مل» برای من نوستالژی و خاطره است، چون حدود ۱۲ سال با هم کار کردیم­، اما عروسکی که خیلی با آن ارتباط خوب گرفتم عروسک «بزباش» بود وبعد عروسکی که امسال کنارش بودیم در عروسک خونه و قرار است در کنارش باشیم عروسک «گودرز» در عروسک خونه است.

وی درخصوص عروسک خونه گفت: «عروسک خونه» یک محصول مشترک بین سیمرغ و شبکه کودک است که قرار است ادامه داشته باشد و قرار نیست که فقط سالی یک بار باشد.

این مجری و بازیگر تلویزیون درپایان گفت: از بین شخصیت‌هایی که بازی کرده ام بیشتر به شخصیت گلی نزدیک بودم، و این شخصیت گاهی خودم هستم و گاهی دختر وجودم است و یک نقشی داشتم که شخصیت خارجی را بازی می‌کردم به اسم سیلوی که خانمی ۴۳ ساله بود که آن را هم دوست داشتم و من در کودکی از خانم خامنه که آن زمان که کودک بودم ­­مجری بودند خیلی ایشان را دوست داشتم و دارم و از ایشان تاثیر می‌گرفتم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود