Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@16:10:53 GMT

برنامه بازی های تدارکاتی تیم ملی والیبال نوجوانان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۵۲۷۸

برنامه والیبال نوجوانان برای دیدارهای تدارکاتی اعلام شد

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان دیدارهای تدارکاتی در ایتالیا و ترکیه برگزار خواهد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، کاروان تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران ساعت سه بامداد روز دوشنبه 22 فروردین از طریق فرودگاه امام خمینی (ره)، تهران را با 16 بازیکن به مقصد رم ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان نوجوانان ابتدا راهی استانبول خواهند شد و بعد از سه ساعت توقف در فرودگاه این شهر، راهی رم پایتخت ایتالیا می‌شوند. تیم ملی والیبال نوجوانان پسر از فرودگاه رم با اتوبوس راهی شهر کامپاباسو در جنوب کشور ایتالیا خواهد شد که سه ساعت فاصله دارد.

اردوی مشترک با تیم ملی والیبال نوجوانان ایتالیا و برگزاری سه دیدار تدارکاتی و دوستانه با این تیم در شهر کامپاباسو نخستین برنامه شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در ایتالیا است که از 23 تا 25 فروردین برگزار خواهد شد. روز جمعه 26 فروردین شاگردان وکیلی راهی شهر پوردنونه ایتالیا خواهند شد تا در جام کروناکیا شرکت کند.

نخستین تورنمنت رسمی تیم نوجوانان ایران

جام کورناکیا با سابقه 40 ساله در برگزاری مسابقات رده‌سنی جهان، هر ساله میزبان بازیکنان زیر 17 و 19 سال والیبال دنیا است و بسیاری از مشهورترین بازیکنان فعلی این رشته ورزشی، سابقه حضور در این جام را دارند.

تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان دختر و نوجوانان پسر ایران که سال 2022 رقابت‌های قهرمانی آسیا را پیش رو دارند، با هدف اردوی برون مرزی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی در رقابت‌های سال 2022 جام کورناکیا ایتالیا شرکت می‌کنند. این مسابقات از روز شنبه 27 فروردین‌ماه آغاز می‌شود و به مدت سه روز در شهر پوردنونه ایتالیا پیگیری خواهد شد.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان پسر ایران نیز در مرحله گروهی رقابت‌های نوجوانان پسر زیر 19 سال جام کورناکیا که با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد، در گروه چهارم مسابقات را آغاز خواهند کرد. تیم‌های پریل پی و ترنتینو از کشور ایتالیا حریفان مرحله گروهی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر هستند.

مرحله گروهی و نخست پلی‌آف جام کروناکیا ایتالیا روزهای شنبه و یکشنبه 27 و 28 فروردین پیگیری می‌شود و روز دوشنبه 29 فروردین نیز مراحل نیمه‌نهایی و نهایی این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

اردوی برون مرزی در کشور ترکیه

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز چهارشنبه 31 فروردین از شهر پوردنونه ایتالیا راهی آنکارا در ترکیه می‌شود تا دومین اردوی برون مرزی خود را در این شهر برپا کند. همچنین دو بازیکن از تهران راهی آنکارا خواهند شد تا به اردوی تیم ملی نوجوانان ملحق شوند.

این تیم تا روز سه‌شنبه ششم اردیبهشت علاوه بر پیگیری تمرینات خود، پنج دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم نوجوانان باشگاه زراعت بانک ترکیه برگزار خواهد کرد و سپس راهی تهران می‌شود تا پس از چند روز استراحت تمرینات خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا مجددا آغاز کند.

چهاردهیمن دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال پسر آسیا از 24 تا 31 مرداد به میزبانی ایران در شهر اصفهان برگزار خواهد شد. 13 تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ایران با تیم‌های استرالیا و قطر در گروه یک همگروه هستند. تیم ایران در نخستین روز مرحله مقدماتی استراحت دارد و سپس در روزهای دوم و سوم مرحله گروهی به مصاف استرالیا و قطر خواهد رفت.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر نگاهی به یک شوخی تاریخی؛ پیش بینی های عجیب نوروز 30 سال قبل اشتباه محاسباتی گزارشگر و بازیکنان خلیج فارس ماهشهر در ضربات پنالتی و شادی زودتر از موعد / فیلم لیونل مسی و دومین هت تریک پاس گل در لیگ1 فرانسه کوریوگرافی هواداران لخ پوزنان؛ به دار آویختن پوتین با لباس اسپارتاک مسکو / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی والیبال نوجوانان برگزار خواهد شد نوجوانان ایران نوجوانان پسر مرحله گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون

مدیر باشگاه لورکوزن درباره تقابل سردار آزمون برابر تیم سابقش در لیگ اروپا صحبت و عنوان کرد هیچ بندی در قرارداد او مبنی بر بازی‌نکردن برابر لورکوزن وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، بایرلورکوزن پنجشنبه‌شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل رم قرار خواهد گرفت. سردار آزمون که از ابتدای فصل به صورت قرضی از لورکوزن به رم پیوسته است، در این بازی فرصت تقابل با تیم سابقش را دارد.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایر لورکوزن، درباره رویارویی‌ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، با باشگاه سابقش در نیمه‌نهایی لیگ اروپا گفت: این چیزها در حال حاضر در فوتبال عادی است. هیچ بندی در قرارداد قرضی سردار وجود ندارد که بازیکن ایرانی را از بازی مقابل تیم سابقش منع کند. آزمون تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد و اکنون به صورت قرضی در رم بازی می‌کند.

تصمیم‌گیری درباره آینده آزمون تا ژوئن

مهاجم ایرانی در شرایط خوبی است. او در جریان دیدار هفته قبل برابر ناپولی پنالتی گرفت و موثر بازی کرد. بازیکن ایرانی در این فصل سری آ، سه گل و دو پاس گل در ۲۰ بازی ثبت کرده است.

آزمون در رم راحت است و دوست دارد در این تیم بماند. دانیله دروسی، سرمربی ۴۰ ساله رم، نیز این بازیکن را دوست دارد ولی خیلی چیزها به این بستگی دارد که جالوروسی به لیگ قهرمانان صعود کند. در شرایطی که رم بخواهد قرارداد آزمون را دائمی کند باید ۱۲.۵ میلیون یورو به لورکوزن پرداخت کند که در این صورت سود خوبی به لورکوزن می‌رسد.

این مهاجم ژانویه ۲۰۲۲ با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سن‌پترزبورگ به لورکوزن پیوست. با این حال آسیب‌دیدگی باعث شد آزمون نتواند خودش را در لورکوزن نشان دهد. بعید است آزمون دوباره برای لورکوزن بازی کند. گفته می‌شود علاوه بر رم، تیم‌های دیگری در ایتالیا و همچنین باشگاه‌های انگلیسی و اسپانیایی به جذب او علاقه‌مندند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد