Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالروز شهادت امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی، گفت: همه شما که در لباس ارتشی هستید همه سربازان امام زمان (عج) هستید و نباید هیچ غمی در دل خود راه بدهید.

وی تصریح کرد: پوشیدن لباس سربازی جگر شیر می‌خواهد که شما ارتشیان دارید برای اینکه انسان خود را در مواجه دائم با دشمنان کشور، نظام و دین خود می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیراز تاکید کرد: خوف و غم به دل خود راه ندهید چرا که شما در دنیا و آخرت عزیز هستید.

آیت الله دژکام ادامه داد: عزیزانی که در مسیر نهضت حسینی ایران به جایگاه رفیع شهادت رسیده‌اند امروز پیام‌ها و مژده‌هایی برای ما دارند.

وی افزود: اگر پرده را بردارند شهید صیاد شیرازی و شهید ذوالفقار نسب خواهند گفت که راهی که ما رفتیم راه بدون ضرر بود و تجارتی که ما کردیم پر سود و بدون ضرر بود و معامله‌ای که انجام دادیم نتیجه داشته و شما ارتشیان که ادامه دهنده این راه هستید ترس در دل خود راه ندهید.

امام جمعه شیراز بیان کرد: مجموعه‌های نظامی کشور دست به دست هم دادند و اعلام کردند ما از حریم جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم که شهید سلیمانی فرمودند تمام جمهوری اسلامی حرم است و شما از این حرم دفاع جانانه کرده‌اید و می‌کنید.

آیت الله دژکام با اشاره به معامله شهید صیاد شیرازی و شهید ذوالفقار نسب با خداوند متعال گفت: «نجات» در قاموس تفکر بشری و امت‌های پیشین ما جزو مهمترین مسئله است و سختی آخرت را از همگی انسان‌ها درو می‌کند.

وی یادآور شد: شهید صیاد شیرازی خداوند متعال، پیامبری اسلام، قرآن و ولایت، ولی امر را باور داشت و در لحظه‌های سخت پای رهبری و ولایت ایستاد و این مهم باعث شد تا این مرد بزرگ در چشمان ما عزیز بماند.

آیت الله دژکام با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی ارتشی بود اما بسیجیان و سپاهیان او را عزیز خود می‌دانستند چرا که مرد میدان بود و موقع خطر در صحنه حضور داشت گفت: مجاهدت در راه خدا با مال و جان است.

کد خبر 5463616

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید صیاد شیرازی لطف الله دژکام امام جمعه شیراز ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرد و غبار خراسان رضوی مشهد آلودگی هوا ماه رمضان 1401 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان هفته هنر انقلاب اسلامی شهید صیاد شیرازی الله دژکام آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

کد خبر 6088671 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود