Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@11:21:18 GMT

شهید صیاد شیرازی افتخار نظام اسلامی و ایران است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۵۳۵۴

شهید صیاد شیرازی افتخار نظام اسلامی و ایران است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی روز یکشنبه در بیست و سومین آیین بزرگداشت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در بوشهر افزود: شهید سپهبد صیاد شیرازی متخصص در کار خود بود و افتخاری برای نظام و جامعه اسلامی ایران است که باید برای جوانان و نسل جدید جامعه بخوبی معرفی شود.

وی با تاکید براینکه نام و یاد شهدای خود را باید زنده نگه داریم اظهار کرد: شهدای این سرزمین باید به عنوان افتخارات ملی به عنوان نمونه و الگو به جوانان معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشتی، اخلاص در عمل، اهمیت دادن به نماز، حفظ اعتقادات و برنامه ریزی را از جمله شاخصه های مهم شهید سپهبد صیاد شیرازی عنوان کرد.

وی ادامه داد: شهید والامقام صیاد شیرازی فرماندهی قاطع، مقتدر، مصمم، با تدبیر، ساده زیست، بصیر، زمان شناس و مدیری جهادی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهید صیاد شیرازی با ویژگی‌های خاص خود در دل قشرهای مختلف جامعه جایگاه ویژه‌ای داشت و فقط متعلق به نیروی زمینی نیست بلکه برای همه نیروهای مسلح الگویی بسیار ارزشمند است.

سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در سال ۱۳۲۳ در شهرستان درگز استان خراسان دیده به جهان گشود.

شور مذهبی و انقلابی از همان دوران جوانی در وی مشهود بود و از فرماندهان مکتبی ارتش جمهوری اسلامی پس از انقلاب اسلامی بود که در هشت سال دفاع مقدس درخشید.

صیاد شیرازی صبح روز شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۳۷۸ توسط منافقان کوردل جلوی در منزلش ترور شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

برچسب‌ها بوشهر شهید علی صیاد شیرازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شهید علی صیاد شیرازی بوشهر شهید علی صیاد شیرازی صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند

محمود فاضل، در مراسم روز ماما، گفت: ایجاد هارمونی در بین رشته‌های علوم پزشکی از لوازم و تکالیف یک سیستم حرفه‌ای پیشرو است.

وی، حوزه پزشکی را بی تردید پرافتخارترین حوزه‌ها در کشور خواند و افزود: نقش ماما در بهبود شرایط مادر باردار که به توسط گفت و گو و انتقال تجربیات و مهارت‌ها اعمال می‌شود، مصداق هنرمندی است.

فاضل گفت: ماماها، خانواده که پایه‌ای ترین واحد جامعه است را مراقبت می‌کنند و این باید حاکمیت را متوجه کند که نگاه ویژه ای در تأمین نیازهای حرفه‌ای و معیشتی ایشان مبذول کند.

وی همچنین به تفاهمنامه سازمان نظام پزشکی با وزارت آموزش و پرورش که طی آن بر تأمین مراقبین سلامت وزارتخانه از دانش آموختگان جامعه پزشکی ازجمله مامایی تأکید شده است، اشاره کرد.

فاضل، ضمن تأیید مشکلات حوزه‌ سلامت بر حفظ امید به عنوان یک راه استراتژیک تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • اسراییل در باتلاق غزه گیر افتاده است