Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر از برگزاری مسابقه قرآنی ضیافت نور 5 با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، مهدی ورسه‌ای با اعلام این خبر افزود: کانون قرآنی سراج برای پنجمین سال متوالی و با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در نظر دارد مسابقه ضیافت نور را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در این مسابقه قرآنی روزانه، سؤالاتی از هر جزء قرآن کریم به صورت چندگزینه‌ای طرح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به قرآن کریم، تدبر در آیات آن و پاسخ به سؤالات، در این مسابقه شرکت کنند.
 رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اشاره به هدف برگزاری این مسابقه که ترویج تدبر در آیات و آشنایی با مفاهیم قرآنی است، افزود: اهتمام به قرائت روزانه قرآن و تدبر در آیات آن، از جمله سفارشات رسیده از بزرگان دین به ما است که فضای نورانی این ماه، شرایط را برای رقم خوردن این مهم بیش از پیش فراهم می‌کند که در مسابقه ضیافت نور نیز همین مسئله پیگیری می‌شود.
 ورسه‌ای با تشکر از همکاری جهادگران سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در برگزاری این مسابقه تصریح کرد: حضور در این مسابقه برای همه قشر‌های دانشگاهی؛ از جمله دانشجویان، اساتید، کارکنان و جهادگران آزاد سراسر کشور آزاد است و در پایان این مسابقه به 10 نفر برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
علاقه‌مندان برای دسترسی به سؤالات این مسابقه از سی جزء قرآن کریم، هر شب به بخش آزمون سایت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به نشانی Azmoon.isqa.ir مراجعه کنند.
 لینک سؤالات مربوط به هر جزء در سامانه آزمون، تا پایان ماه مبارک رمضان فعال است و محدودیت ورود و خروج به بخش آزمون مربوط به هر جزء نیز وجود ندارد.
شرکت‌کنندگان از سراسر کشور می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با آیدی jd_aut_admin ارتباط برقرار کنند یا با دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی امیرکبیر 021-66950981 داخلی 103 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری مسابقه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در حوزه‌ی استانی جشنواره‌ی «افتخار من» که سال گذشته همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد، بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۸ اثر برتر به تهران معرفی شد.

سرهنگ حسن حبیبی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جوان و آینده ساز با فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس و تاسی از تاریخ شفاهی رزمندگان پیشکسوت است که در ۸ سال مقاومت ملی مردم ایران مقابل تجاوز حزب بعثی ، درس شهامت، ایثار و آزادگی را مشق نمودند و از کیان و شرف این سرزمین دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: در سلسله جشنواره‌های ملی «افتخار من» فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دفاع مقدس، حوادث و خاطرات دوران جنگ را از اجداد خویش جویا شده ودر قالب نثر یا ضبط، به جشنواره ارایه می‌دهند. 

سرهنگ حسن حبیبی اضافه کرد: نخستین جشنواره‌ی ملی «افتخار من» سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد و فراخوان چهارمین جشنواره هم سوم خردادماه امسال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن