Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار زنجان با بیان اینکه کلان‌نگری برخی مسئولان به جامعه باعث غفلت و عدم توجه آن‌ها به محرومان شده است، گفت: هرکسی به افراد پایین و محروم جامعه توجه نکند قطعاً مورد مواخذه الهی قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، جلسه کارگروه بسیج سازندگی سپاه، صبح امروز در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) استانداری زنجان با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن افشارچی استاندار زنجان در این جلسه  به سالروز شهادت شهید آوینی و سپهبد شهید صیاد شیرازی اشاره و اظهار داشت: این دو شهید عزیز خالصانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی کار کردند و در این راه  نیز به شهادت رسیدند.

وی افزود: اگر بخواهیم مأموریت سپاه را در یک جمله خلاصه کنیم، آن هم حفاظت از دستاوردهای نظام انقلاب و نگهبانی از مرزهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار زنجان گفت: در اعتقادات نظام جمهوری اسلامی، مردم جای بسیار پررنگی دارند، زیرا این نظام برخاسته از مردم و برای مردم است و تلاش ما این است که از سختی‌های آن‌ها کم کنیم و در تعالی دنیا و آخرت آن‌ها تلاش کنیم.

بیانیه ارتش:‌ شهید صیاد شیرازی الگوی اخلاص و مدیریت جهادی استبسیج سازندگی پروژه‌های مردمی اشتغال‌زا اجرا می‌کندبسیج سازندگی استان یزد 13 جاده روستایی را نوسازی و آسفالت کرد

وی با اشاره به اینکه مسئولان که در جایگاه‌های بالا قرار می‌گیرند مأمور اجرای شاخص‌های کلان جامعه از جمله رشد اقتصادی ، تولید، سرمایه‌گذاری و اشتغال آفرینی می‌شوند افزود: اما باید به این مسئله نیز توجه داشته باشند که فقط نباید به شاخص‌های کلان توجه داشته و از امور دیگر غافل شوند.

افشارچی با اشاره به اینکه توجه به شاخص‌های کلان جامعه در برخی موارد درست است افزود: مسئله‌ای که از اول انقلاب دامنگیر مسئولان شده کلان‌نگری برخی از آن‌ها به جامعه است که سبب شده از توجه به محرومان مخصوصاً روستاییان غافل باشند که این موضوع چندان دلچسب و خوشایند نیست.

وی تصریح کرد: باید حواس مسئولان به آب شرب سالم روستاییان، جاده، راه ارتباطی، بهداشت و ایجاد حداقل امکانات زندگی مخصوصاً در مناطق محروم روستایی باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان 905 روستا وجود دارد گفت: غیر از مردم شهرها ، روستاییان نیز حقی از نظام دارند، با توجه به اینکه بدون هیچ چشم‌داشتی همیشه در سختی‌ها کنار نظام بوده و شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و با توجه به اینکه بخش بزرگی از امنیت غذایی جامعه بر عهده آنهاست اما متأسفانه دیده نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید نسبت به این امر نیز توجه داشته باشند که با بی‌توجهی به محرومان مورد مواخذه  الهی قرار خواهند گرفت، هرچند که به فکر پروژه‌های کلان نیز باشند گفت: باید حواس مسئولان به این امر مهم باشد که اگر در برابر مقامات بالا باید پاسخگو باشند باید در مقابل مردم و خداوند نیز پاسخگوی کارهای خود باشند.

استاندار زنجان به فعالیت گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: مجموعه‌ گروه‌های جهادی سپاه و بسیج سازندگی که با کمترین هزینه، کار‌ها را به بهترین شکل انجام می‌دهد و باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری به 57 روستا آبرسانی خواهد شد افزود: مردم روستاهای محروم نیز جزئی از نظام هستند و آن‌ها هم حق داشتن آب شرب سالم، امکانات بهداشتی و رفاهی را نیز دارند.

افشارچی با اشاره به اینکه سپاه آستین‌های خود را برای کمک به محرومان بالا زده است گفت: من از تک تک گروه‌های جهادی تشکر می‌کنم و همه ارگان‌ها و سازمان‌های استان موظف هستند به شکل خاص کمک کار گروه‌های جهادی از همه نوع امکانات برای محرومیت زدایی باشند و در کنار برنامه‌های خود  به فکر کمک  به محرومان که به گفته امام خمینی (ره) ولی نعمتان همه ما هستند باشند.

به گزارش تسنیم، در پایان جلسه از تعدادی از جهادگران تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی استانداری زنجان بسیج سازندگی استانداری زنجان استاندار زنجان گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، محمد شعاعی، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت -در همایش روز شوراها با بیان اینکه سه سال از عمر دولت مردمی سیزدهم سپری می‌شود که در این مدت پستی، بلندی و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی رخ داده است، اظهار کرد: عزم جدی بر این است که در جهت توسعه و آبادانی کشور و رفع مشکلات مردم حرکت کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری، شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: این شعار، خاص و عمیق است و مدت‌هاست که از آن حرف زده می‌شود اما در عمل مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای رفع آنها و تحقق شعار سال همت مضاعف داشت.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت استان نیز از ابتدای سال و برای تحقق شعار اقداماتی را مورد توجه قرار داده است، افزود: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه در توسعه اقتصادی می‌توان اعداد و ارقام اعلام کرد، اظهار داشت: نباید از توسعه اجتماعی فاصله گرفت چرا که این اصلی‌ترین شاخص، توانمندی و دارایی نظام مردم هستند.

شعاعی اقدام مهم استان را به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: این موضوع با تولید و معیشت در ارتباط است و بر این اساس تمام ارکان دولت و دستگاه‌های مختلف باید دست به دست هم دهند تا شعار امسال محقق شود.

این مسئول با بیان اینکه در استانداری زنجان دو روز در هفته طی جلساتی مباحث مربوط به شعار سال رصد می‌شود گفت: موضوع مربوط به ارتقای تولید با مشارکت مردم با جدیت پیگیری و تلاش می‌شود این مهم به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 747878

دیگر خبرها

  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد