Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

از دیروز تا امروز ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۸۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۸۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۹۱۸ هزار و ۸۶۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۵۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۰ میلیون و ۲۰ هزار و ۶۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

تزریق بیش از ۱۴۷ میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تاکنون

تا کنون ۶۴ میلیون و ۷۷ هزار و ۵۲۲ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۲۰۱ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۵۷۴ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

بنابراین مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۷ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۲۹۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته نیز ۹۴ هزار و ۲۰۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا کووید ۱۹ شهرستان در وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات

به گزارش پارس نیوز ،‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ افزایش میزان وام ازدواج در سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند. طبق این مصوبه، بانک مرکزی مکلف است، به کسانی که تاریخ عقدشان بعد از یکم فروردین سال ۱۴۰۱ است، مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان وام ازدواج بپردازد.

وام ازدواج سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره‌ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم‌ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آن‌ها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.

وام ازدواج به چه کسانی تعلق میگیرد؟

برای دریافت وام ازدواج، تاریخ ازدواج باید بعد از ۱ فروردین ۱۴۰۱ باشد. هر یک از زوجین باید یک ضامن معتبر و مورد تایید بانک را معرفی کند و به جز ضامن، نیاز به تهیه سفته به مبلغ مورد نظر نیز وجود دارد. ضمنا زوجین نباید پیشتر وام ازدواج گرفته باشند، چون وام ازدواج به هر فرد فقط یکبار تعلق میگیرد. همچنین ازدواج زوجین به صورت عقد رسمی و دفتری ثبت شده و دارای سند ازدواج باشند. هر مدرک مشابه دیگری که در ادیان رسمی کشور مرسوم بوده و توسط مرکز اقلیت‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران مورد تایید است نیز قابل قبول خواهد بود.

منبع : گردون

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر