Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظمی گفت: در سال های‌ گذشته کمتر از ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب وارد شبکه آبرسانی شهر خلیل آباد می شد که با تلاش های صورت گرفته در حال حاضر به ۱۴۰ لیتر در ثانیه رسیده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کاظمی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه چاه آب شرب شماره ۶ شهر خلیل آباد به زودی وارد مدار و مخزن آب شرب شهرستان می شود، اظهار داشت: چاه جدید حفر شده در عمق ۳۰۰ متری است و دبی آب آن ۲۵ لیتر در ثانیه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهروندان خلیل آبادی در سال های گذشته دغدغه کمبود فشار آب شرب در فصل تابستان را داشتند، خاطرنشان کرد: با حفر دو حلقه چاه آب شرب در سال گذشته و سال جاری، شهروندان مشکلات کمبود آب شرب سنوات گذشته را نخواهند داشت.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خلیل آباد با تاکید بر اینکه شهروندان مطمئناً به خشکسالی های اخیر به ویژه در سال جاری واقف هستند، تصریح کرد: مصرب بهینه و صحیح آب می تواند پایداری شبکه آب شرب را تصمین کند، در غیر اینصورت احتمال کمبود آب علیرغم اقدامات انجام شده دور ذهن نیست.

وی با اشاره به اینکه خط برق و خط انتقال برای چاه شماره ۶ و تجهیز آن انجام شده و در چند روز آینده وارد مدار و شبکه آب شرب شهر و ۱۳ روستای تابعه بخش مرکزی می شود، اذعان کرد: امیداریم با رعایت همشهریان در مصرف بهینه آب  در تابستان پیش رو قطعی آب  نداشته باشیم.

کاظمی با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار مشترک آب شرب در شهرستان خلیل آباد داریم، عنوان کرد: در سال های‌ گذشته کمتر از ۱۰۰ لیتر در ثانیه  آب وارد شبکه می شد که با تلاش های صورت گرفته در حال حاضر به ۱۴۰ لیتر در ثانیه رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیتر در ثانیه خلیل آباد آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول