Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قادری روز یکشنبه در جلسه قدردانی از خیران جشن گلریزان شهرستان مهاباد افزود: با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر دستگاه های اجرایی، زمینه اشتغال برای زندانیان آزاد شده از بند فراهم و حمایت های لازم برای بازگشت به زندگی عادی این افراد مهیا خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خیران در امر آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، اضافه کرد: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و همچنین لیبک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای مشارکت در جشن گلریزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: از قضات و مراجع قضایی نیز انتظار داریم در این روزهای نورانی همکاری و حمایت لازم برای آزادسازی زندانیان واجد شرایط را برای بازگشت به کانون گرم خانواده داشته باشند.

امام جمعه مهاباد هم در این مراسم گفت: بهترین انسان ها نزد خداوند کسانی هستند که با اعمال خود در راستای رضایت خدا و برای خدمت به مردم گام برمی دارند.

ماموستا عبدالسلام امامی با اشاره به اینکه مردم مهاباد همواره در امور خیر و کارهای خداپسندانه پیش قدم بوده اند بیان کرد: خداوند به خیران وعده داده که اگر گره ای از مشکلات مردم را باز کنید خداوند نیز در روز قیامت گره شما را باز خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دستان بخشنده بندگان همواره از دستان گیرنده آنها فضیلت بیشتری دارد، افزود: با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه، اکرام ایتام و حمایت از اقشار ضعیف جامعه نباید به فراموش سپرده شود.

به گزارش ایرنا، در ادامه این مراسم از خیرانی که در جشن گلریزان با اهدای مبالغی زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کرده بودند با اهدای لوح قدردانی شد.

همچنین در این مراسم یکی از خیران هزینه مالی آزادسازی سه نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان را تقبل کرد.

خیران مهابادی سال گذشته نیز رتبه نخست پویش "خاتم سلیمانی" برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده بودند.

آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی یکی از سیاست‌های کلی و راهبردی قوه قضائیه است که در این استان به طور جدی پیگیری می‌شود.

ستاد دیه با هدف آزادی زندانیانی که جرایم آنها قتل غیرعمد (شبه عمد و خطایی)، صدور چک بلامحل غیرکلاهبرداری، دیه تصادفات رانندگی و ترک انفاق و عدم پرداخت مهریه است، در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۶۹ در کشور تشکیل شد.

اداره کل زندان‌های آذربایجان غربی دارای سه بازداشتگاه موقت در شهرهای ارومیه، اشنویه و سردشت و هشت اداره زندان در شهرهای ماکو، سلماس، خوی، ارومیه، مهاباد، نقده، میاندوآب و بوکان، مجمع حرفه آموزی و کاردرمانی (زارعان خوی)، مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه (زندان باز) و یک کانون اصلاح و تربیت است.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان مهاباد آذربایجان غربی آزادی زندانیان اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان مهاباد آذربایجان غربی انجمن حمایت از خانواده زندانیان مهاباد آذربایجان غربی آزادی زندانیان اشتغال زایی زندانیان جرایم غیرعمد آزادسازی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ همزمان با روز رادیو و برگزاری جشنی در صداو سیمای مرکز زنجان،  با همکاری اهالی رسانه و همراهان همیشگی رادیو استانی زنجان دو نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد آزاد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند