Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:38:13 GMT

۲۱ فروردین ماه و آخرین اخبار کرونایی استان ها

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۶۱۳۵

۲۱ فروردین ماه و آخرین اخبار کرونایی استان ها

کارشناسان بهداشت و درمان در برخی استان ها تاکید کردند که اگر مردم اکنون وضعیت را کنترل نکنند و همچنان از رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دوری کنند در روزهای آینده شاهد افزایش مبتلایان و بستری‌ها نیز خواهیم بود. 

البته باید توجه داشت که در کنار بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان در کلاس درس، قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و اطعام دهی روزه داران همه موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک هستند تا این روند حضوری شدن کلاس‌های درس تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، در ایران پس از گذر از ۶ پیک سخت که آخرین آن پیک امیکرون بود، آمار موارد ابتلا و مرگ کمتر شده اما در برخی روزها نمودارها صعودی است. در دو سال گذشته کرونا جان بیش از ۱۴۰ هزار عزیز هموطن را گرفت و حداقل بر اساس موارد شناسایی شده، هفت میلیون نفر بیمار شناسایی شدند. آماری که میزان واقعی آن به مراتب بیشتر است به خصوص در پیک اومیکرون که به نظر می‌رسد اکثریت بزرگی از جامعه مبتلا شدند.

با این حال آمارهای رسمی وزارت بهداشت می‌گوید، میزان مرگ کرونا در نیمه فروردین امسال به حدود روزی ۳۷ تا ۵۴ نفر رسید اما نشانه‌هایی از روند افزایشی هم دیده می‌شود، حدود دو هزار نفر نیز همچنان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه کرونایی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

تزریق ۱۴۸ میلیون دُز  واکسن کرونا

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اکنون به تزریق حدود ۱۴۸ میلیون دُز  واکسن در کشور رسیده ایم، تاکید کرد: رئیس جمهور شخصا در بحث واکسیناسیون وارد شد و در جهت تامین واکسن علیه کرونا تلاش زیادی کرد.

بهرام عین اللهی امروز یکشنبه در آیین تکریم و تقدیر از خادمان نوروزی سلامت که در سالن همایش‌های رازی برگزار شد، افزود: اکنون به تزریق حدود ۱۴۸ میلیون دُز  واکسن در کشور رسیده ایم و سلامت مردم برای ما بسیار اهمیت دارد و آنها مطمئن باشند که  آسایش و سلامت را دست اندرکاران و کادر سیستم بهداشت و درمان بوجود می آورند.

وی با اشاره به اینکه پوشش وسیع واکسیناسیون علیه کرونا در دولت سیزدهم شادی و لبخند را در مردم کشورمان بوجود آورد، تصریح کرد: امسال شاهد شادی مردم بعد از ۲ سال از همه گیری کرونا، مسافرت و دید و بازدیدها بودیم که این موضوع مرهون واکسیناسیون و زحمات خادمان سلامت نوروزی است.

عین اللهی از صادرات واکسن ایرانی کرونا به ۱۰ کشور  آفریقایی خبر داد و گفت: چهار میلیون دز واکسن را در برنامه هایمان داریم که به این کشورها صادر کنیم البته تقاضا زیاد است،   همچنین به نیکاراگوئه نیز واکسن کرونا صادر کردیم.

 کاهش ۲۰ درصد فوتی‌های کرونا در کشور

 دکتر عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از افزایش ۵۰ درصدی سفرهای نوروزی و کاهش ۲۰ درصدی فوتی های کرونایی در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گفته وی از همه دستگاه‌هایی که با تلاش شبانه روزی شرایطی فراهم کردند که امسال سفرهای نوروزی مردم ۵۰ درصد افزایش یابد ولی از تعداد جان باختگان ۲۰ درصد کاسته شود تقدیر می‌کنیم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: نوبت سوم واکسیناسیون به صورت فعالانه و جدی تر از گذشته دنبال می‌شود.

تازه ترین آمار از شرایط کرونایی کشور

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد:در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

 از دیروز تا امروز ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۸۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۸۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۶۴۳ نفر رسید، خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۹۱۸ هزار و ۸۶۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۵۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۰ میلیون و ۲۰ هزار و ۶۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۷۷ هزار و ۵۲۲ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۲۰۱ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۵۷۴ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۷ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۲۹۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۹۴ هزار و ۲۰۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  

مروری بر آخرین وضعیت کرونا و روند واکسیناسیون در استان ها

آذربایجان‌غربی 

فوتی های ناشی از کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته، پس از حدود ۲ ماه به صفر رسید که تعداد فوتی های کرونا در استان در رقم هفت هزار و ۵۴۶ نفر باقی ماند.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و ۴۲ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند.اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۲۶۱ نفر رسید.

تاکنون ۳۵۶ هزار و ۵۰۰ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و ۲.۱ درصد آنها جان خود را ازدست داده اند

گیلان 

کرونا که اواخر اسفندماه در گیلان بعد از عبور از موج ششم آرام گرفته بود بار دیگر از پنجم نوروز تاکنون روند افزایشی را طی می‌کند ضمن اینکه رنگ پرخطر کرونایی روز گذشته در نقشه استان ظاهر شد و سه شهرستان سیاهکل، لاهیجان و ماسال نارنجی شدند که به لزوم هوشیاری همگان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از کرونای قرمز است.

در زمان حاضر، شهرستان های آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، املش، رشت، خمام، رضوانشهر، رودبار، رودسر، شفت، صومعه سرا، تالش، لنگرود و فومن در نقشه کرونایی گیلان زرد هستند.  ۲۱۱ بیمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند که نسبت به ۲ هفته گذشته افزون بر ۵۰ درصد افزایش یافته است.

تاکنون پنج میلیون و ۳۲۰ هزار و ۱۴ دُز واکسن کرونا در استان گیلان تزریق شده است.

 چهارمحال و بختیاری

شناسایی ۲۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان طی شبانه‌روز گذشته که با احتساب بیماران جدید، مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۹۷ هزار و ۸۰۴ نفر رسید.

آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان طی هفته‌های اخیر کاهش محسوس و در ۲۴ ساعت گذشته نیز فوت ناشی از کرونا در استان به ثبت نرسید و فوتی‌های این ویروس کماکان یک هزار و ۸۴۳ نفر است.

مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان را ۸۱ نفر اعلام شد که از این تعداد حال عمومی ۱۰ بیمار وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بر اساس رنگ‌بندی اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های بروجن، کیار و بن در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) شیوع کرونا، شهرستان‌های اردل و فارسان در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های شهرکرد، کوهرنگ، خانمیرزا و لردگان نیز در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار گرفته است.

مازندران

تعداد مجموع بستری‌شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مازندران طی ۲۴ ساعت منتهی به ظهر روز شنبه ۲۰ فروردین با ۱۰ نفر کاهش نسبت به روز قبل به ۲۱۹ نفر رسید.

 در حال حاضر میزان تزریق دُز نخست واکسن کرونا برای سنین بالای ۱۲سال حدود ۹۴ درصد است و همچنین ۸۴و ۲دهم درصد این رده سنی دز دوم را تزریق کردند.

همچنین ۵۹ درصد افراد مازندران در این سنین دز سوم واکسن را تزریق کرده اند .

خراسان جنوبی 

براساس آخرین آمار ۴۴ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری بوده‌اند که تست کرونای ۳۴ بیمار مثبت شده و ۹ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه هستند.

نسبت به پایان اسفند و ابتدای سال جاری افزایش مختصری در تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی داریم اما روند بیماری تحت کنترل است.

در حال حاضر شهرستان بشرویه در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) قرار دارد. 

تاکنون ۹۲.۹ درصد جامعه هدف استان خراسان جنوبی نوبت اول، ۸۳.۷ درصد نوبت دوم و ۳۹.۳ درصد نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و لازم است همه افراد واکسیناسیون را تکمیل کنند. 

البرز 

 ۳۲ بیمار بدحال کووید۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان های استان بستری شدند. اکنون ۱۵۹ بیمار بدحال کووید ۱۹ در بیمارستان های استان تحت مراقبت پزشکی قرار دارند.

 با فوت یک بیمار دیگر کووید۱۹ در البرز  کل جانباختگان این بیماری در استان به ۶ هزارو ۸۱۸ نفر رسید. ۸۶ هزار و۶۱۰ بیمار کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان بستری شده اند که ۷۹ هزار و ۶۳۲ نفر بهبود یافته اند.

بوشهر

برنامه های دولت برای تامین واکسن و رعایت شیوه نامه های بهداشتی باعث شده تا شیوه کرونا در جامعه کنترل و مهار شود طوریکه فوتی‌های آن در این استان از ۳۵ نفر به یک یا ۲ نفر در هفته رسیده است.

 با تزریق واکسن کرونا و رعایت شیوه‌نامه بهداشتی ضمن کاهش مبتلایان به بیماری کرونا، شاهد کاهش ۵۰ تا ۶۰ درصدی فوتی‌های کرونایی هستیم.

لرستان 

یک نفر در این استان طی شبانه روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد و شمار جانباختگان به ۲ هزار و ۸۱۶ نفر رسید. ۷۶ مبتلای جدید به کرونا طی شبانه روز گذشته در این استان شناسایی شد و شمار مبتلایان به ۲۱۶ هزار و ۹۰۴ نفر رسیده است.

بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی در لرستان وضعیت در پلدختر و دلفان دوباره نارنجی شد و دورود که هفته گذشته در وضعیت آبی قرار داشت به وضعیت زرد تغییر رنگ داد، بر این اساس ازنا، الیگودرز، بروجرد، چگنی، خرم‌آباد، دورود، سلسله و کوهدشت در وضعیت زرد قرار دارند.

همدان 

آمار روزانه مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ در این استان صفر شد به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا گزارش نشده است.

با شناسایی ۵۷ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۲۸۱ نفر رسید. تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۴۶ مورد بوده است.

 از مجموع ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان هم اینک شهرستان های فامنین و نهاوند در وضعیت نارنجی و هشت شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

تاکنون سه میلیون و ۱۶۲ هزار و ۲۸۸ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

ایلام 

کرونا هفت ایلامی دیگر را در شبانه روز گذشته بستری کرد و مجموع بستری های استان هم اکنون ۲۶ نفر است که ۳۳  ابتلای جدید کرونا ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شد و مجموع مبتلایان هم اکنون به ۷۹ هزار و ۱۵۱ نفر افزایش یافته است.

طی شبانه روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده و مجموع فوتی های استان تا این لحظه هزار و ۲۴۴ نفر است و مجموع بهبودیافتگان کرونا در ایلام نیز ۷۷ هزار و ۱۴۳ نفر اعلام شده است . شهرستان های آبدانان، بدره، سیروان و هلیلان در وضعیت نارنجی و شهرستان های دره شهر، دهلران، ایلام، مهران، ملکشاهی، چرداول، ایوان و چوار در وضعیت زرد قرار دارند.

گزارش کرونایی استان ها 

رنج گیلان از رعایت بی‌رمق پروتکل‌ها کرونایی

برچسب‌ها اومیکرون تست کرونا محدودیت های کرونا علائم کرونا کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا کمیته کشوری کرونا طرح واکسیناسیون کرونا قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی واکسن کرونا پروندهٔ خبری اُمیکرون ؛ سویه تازه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اومیکرون تست کرونا محدودیت های کرونا اومیکرون تست کرونا محدودیت های کرونا علائم کرونا کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا کمیته کشوری کرونا طرح واکسیناسیون کرونا قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی واکسن کرونا بیمارستان های استان طی شبانه روز گذشته شهرستان در وضعیت وضعیت نارنجی مراقبت های ویژه کرونا در استان فوتی های کرونا ناشی از کرونا ۲۴ ساعت گذشته ز واکسن کرونا وضعیت زرد استان بستری کووید ۱۹ قرار دارند شناسایی شد طی ۲۴ ساعت تزریق شده استان طی استان هم نفر رسید ستاد ملی استان ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

به گزارش ایسنا، هش‌ریت که تحت عنوان هش‌پرایس نیز شناخته می‌شود و میانگین درآمد ماینرها به‌ازای هر تراهش را نشان می‌دهد، معیاری کلیدی برای سودآوری استخراج بیت‌کوین است. این شاخص پس از چهارمین رویداد هاوینگ که هفته گذشته به پایان رسید، به پایین‌ترین سطح بی‌سابقه‌ای سقوط کرد.

در واقع استخراج‌کنندگان بیت‌کوین پس از چهارمین رویداد هاوینگ برای حفظ سودآوری خود با مشکل مواجه هستند زیرا قیمت هش بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

چنین نرخ هش‌ریت قبل از فروپاشی صرافی اف تی ایکس نیز مشاهده شد. قیمت هش در روز جمعه ( ۲۶ آوریل) به ۵۷.۰۹ دلار کاهش یافت که این کاهش شدید قیمت هش پس از هاوینگ اخیر بیت‌کوین در ۲۰ آوریل رخ داده است.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، هش ریت به‌طور پیچیده‌ای با نوسانات قیمت بیت‌کوین و حجم کارمزد تراکنش مرتبط است، اما با تغییر در سختی استخراج بیت‌کوین، به‌طور معکوس حرکت می‌کند. در نتیجه، کاهش اخیر در قیمت هش، زمان چالش برانگیزی برای ماینرها که اکنون با افزایش هزینه‌های عملیاتی و کاهش جریان درآمد مواجه هستند را نشان می‌دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۸۳ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۳۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۵ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴.۷۳ میلیارد دلار است که ۱۸.۹۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۳۷ میلیارد دلار است که  ۸.۳۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۰.۱۹ میلیارد دلار است که ۹۲.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۴۳ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۲ هزار و ۹۶۹.۰۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۵۰ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۱۶.۸۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۰۳ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۹۲.۹۹  دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۴۲ درصد افزایش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۳۶.۴۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۸۹ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۵۱۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۴۵ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۴۶۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۷۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۸۹ درصد کاهش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۲۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۰.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۲.۷۰ درصد کاهش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۲۰.۴۵۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۸۶ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • رشد 42درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سالهای گذشته بی نظیر است
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • پیش‌بینی قیمت ارز و نرخ تورم در سال ۱۴۰۳ | وضعیت رشد اقتصادی به کدام سو؟
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!