Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه کرایه‌های شناور شامل تاکسی‌های گردشی نمی‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم از آغاز سال ۱۴۰۲ در حوزه نظارت، ساماندهی و کنترل قیمت در تاکسی‌های گردشی شاهد تحول باشیم. - اخبار اجتماعی -

وحید سرلک در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره شناور شدن کرایه‌ها در تاکسی‌های گردشی و خطی از ابتدای اردیبهشت، اظهار کرد: شناور شدن کرایه‌ها مشمول تاکسی‌های خطی می‌شود و برای تاکسی‌های گردشی همکاران بنده در تلاش برای راه‌اندازی سیستم دیگری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنابراین برای تاکسی‌های گردشی اقدامی برای اجرا در دستور کار نیست و کارهایی به صورت مطالعات در دستور کار قرار دارد چراکه ضرورت دارد که به این بخش از تاکسی‌ها به صورت مجزا پرداخته شود با این حال در تلاش برای برنامه‌ریزی‌هایی برای افزایش نظارت بر تاکسی‌های گردشی هستیم تا کنترل قیمت‌ها به شکل بهتری صورت گیرد. 

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: برای تحقق این امر باید به سمت هوشمند شدن تاکسی‌ها حرکت کنیم؛ در این راستا چند موضوع به صورت تحقیق در حال انجام است مانند نصب GPS روی تاکسی‌ها تا از فعالیت آنها در سایر مناطق مطلع شویم. 

وی خاطرنشان کرد: در تاکسی‌‌های گردشی و تلفنی نیازمند ساماندهی اساسی هستیم اما به دلیل اینکه در حال فراهم کردن زیر ساخت‌های مربوطه هستیم بعد از رسیدن به جمع‌بندی زمان زیادی برای اجرا نیاز نیست بنابراین امیدواریم بتوانیم حداکثر تا پایان سال وعده این را بدهیم که از آغاز سال 1402 در حوزه نظارت، ساماندهی و کنترل قیمت در آنها و تردد آنها، شاهد تحولاتی باشیم.

دریافت کرایه‌های تاکسی به صورت شناور چگونه انجام می‌شود؟اردیبهشت، آغاز فاز جدید نوسازی تاکسی‌های تهرانافزایش کرایه تاکسی پیش از ابلاغ نرخ جدید ممنوع است/ ابلاغ نرخ از ابتدای اردیبهشت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرایه تاکسی سازمان تاکسیرانی شهر تهران کرایه تاکسی سازمان تاکسیرانی شهر تهران تاکسی های گردشی کرایه ها تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی توضیح داد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

او افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

شهردار تهران تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

کد خبر 849097 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خودروی برقی علیرضا زاکانی شهردارى تهران تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • تحول از مجلس سنتی به نوین از مجلس یازدهم تا دوازدهم
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی