Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@12:30:37 GMT

خرید ارز دیجیتال بیت کوین

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۶۱۹۲

خرید ارز دیجیتال بیت کوین

با وجود اینکه ارزش بیت کوین در ده سال اخیر فراز و نشیب‌های فراوانی داشته، محبوب‌ترین ارز دیجیتال در جهان است. این فراز و نشیب‌ها تا به حال موجب فراهم‌سازی بستر کسب درآمد برای علاقمندان شده و در حال حاضر تعداد زیادی میلیونر در جهان، ثروت خود را از طریق خرید و فروش این ارز دیجیتال به دست آورده‌اند؛ بنابراین می‌توان به جرات بیت کوین را بهترین و سودده‌ترین ارز دیجیتال در بازار کریپتو کارنسی نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌طور که می‌دانید، بیت کوین یک آیتم دیجیتالی است که نمی‌توان آن را به صورت فیزیکی خریداری کرد. خرید این آیتم، نیازمند این است که به یک اکسچنج آنلاین مراجعه کرده و سفارش بیت کوین را در آن ثبت کنید. امروزه تعداد زیاد صرافی‌های فعال در این زمینه باعث شده تا افراد گزینه‌های بسیاری برای خرید بیت کوین داشته باشند و بتوانند با ارزیابی عملکرد و خدمات هرکدام، بهترین مورد را برگزینند. در این مطلب، تمام مراحل خرید ارز دیجیتال بیت کوین از کیف پول من در اختیارتان قرار می‌گیرد.

بیت کوین (Bitcoin)

اگر اطلاعات مختصری از بیت کوین داشته باشید، می‌دانید که این ارز دیجیتال اصلی‌ترین عامل شناخته شدن بازار رمز ارز یا کریپتو کارنسی در سرتاسر جهان است. در سال‌های ابتدایی فعالیت بیت کوین در دنیای دیجیتال، افراد در مقابل خرید و نگهداری آن مقاومت می‌کردند؛ چرا که معتقد بودند نمی‌توان روی یک آیتم که قابل مشاهده نیست، سرمایه‌گذاری کرد. چندین هزار نفری که با وجود تمام مقاومتی که در مقابل بیت کوین داشتند مقداری از آن را خریدند، در حال حاضر میلیاردها تومان سود را از آن خود کرده‌اند.

با وجود اینکه بیت کوین یک ارز دیجیتال است و ساختار فیزیکی ندارد، شما می‌توانید آن را در کیف پول مجازی خود نگهداری کنید. تعداد زیادی از این کیف پول‌های مجازی امکان نگهداری ارز دیجیتال را به شما می‌دهند تا بیت کوین و تمام ارزهای دیجیتال دیگر را در آن‌ها نگهداری کنید. شما هر زمانی که بخواهید، می‌توانید مقدار بیت کوین مورد نظرتان از موجودی کیف پولتان را به فروش برسانید. هیچ محدودیتی در مقدار بیت کوین و مدت زمان نگهداری آن در کیف پول مجازی وجود ندارد؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت حساب کاربری خود را در سایت کیف پول من ایجاد کنید.

چگونه می‌توان بیت کوین خرید؟

حال که به مقدار لازم با ارز دیجیتال بیت کوین آشنا شدید، نوبت به یادگیری نحوه خرید بیت کوین می‌رسد. پیش از این نیز ذکر شد که بیت کوین یک ارز دیجیتال است که ساختار دیجیتالی دارد؛ بنابراین ممکن است افرادی که در زمینه تکنولوژی اطلاعات چندانی ندارند، در حین خرید بیت کوین مردد باشند. این کار از طریق صرافی‌های آنلاین انجام می‌گیرد و پروسه چندان طولانی ندارد.

از آنجایی که ارزش روزانه بیت کوین در بازار کریپتو کارنسی با واحد دلار اعلام می‎ شود، بدون شک خرید بیت کوین با واحدهای پولی دیگر غیرممکن است. البته این اتفاق، به این معنی نیست که شما نیاز دلار دارید تا بیت کوین بخرید؛ بلکه تمام این اقدامات را اکسچنج شما انجام می‌دهد تا تنها مرحله پرداخت مبلغ با واحد تومان به عهده شما باشد. در حال حاضر صرافی‌های مشهور ایرانی تمام خدمات مرتبط به این پروسه را انجام می‌دهند و تبدیل تمامی مبالغ به دلار و خرید بیت کوین، به عهده صرافی است.

قیمت بیت کوین که در سال‌های اخیر روند تصاعدی داشته، در حال حاضر بسیار گران است. افراد باید بدانند که خرید بیت کوین به سرمایه‌ای بسیار بزرگ نیاز دارد تا فرد بتواند مقدار قابل قبولی بیت کوین برای خودش تهیه کند. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم همواره اعتبار اکسچنج را اولویت اول خود قرار دهید و به دنبال بهترین صرافی باشید. سایت کیف پول من به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های خرید و نگهداری اختصاصی ارز دیجیتال، همواره یک مورد برجسته برای تمام مخاطبان تلقی می‌شود که می‌توانید خرید ارز دیجیتال بیت کوین را از طریق آن ثبت کنید.

چگونه می‌توانیم از کیف پول من بیت کوین بخریم؟

افرادی که تا به حال وارد بازار کریپتو کارنسی نشده‌اند، تصوراتی اشتباه در مورد آن دارند. بزرگ‌ترین اشتباه آن‌ها، این است که خرید بیت کوین تخصص و زمان زیادی طلب می‌کند و تمام افراد قادر به خرید آن نخواهند بود. این باور کاملا اشتباه است و ما به شما اطمینان می‌دهیم می‌توانید بدون کوچک‌ترین مشکلی، مقدار بیت کوین دلخواه خودتان را تهیه کنید. این کار قبل از هرچیزی، نیازمند داشتن یک حساب کاربرای اختصاصی در سایت کیف پول من است تا بعد از خرید بیت کوین، در این حساب کاربری ذخیره شوند.

ایجاد حساب کاربری در کیف پول من

ایجاد حساب کاربری در کیف پول من چندان دشوار نیست. به طوری که افراد می‌توانند با فشردن چند دکمه و وارد کردن اطلاعات خودشان، یک حساب کاربری اختصاصی ایجاد کنند. بعد از اینکه روی گزینه ثبت نام در سایت کیف پول من کلیک شد، چندین کادر برایتان نمایش داده می‌شود که به ترتیب زیر هستند:

نام و نام خانوادگی آدرس ایمیل شماره موبایل کلمه عبور تکرار کلمه عبور

بعد از ایجاد شدن حساب کاربری در سایت، باید مجددا به آن وارد شوید تا اقدامات خود را برای خرید یبت کوین شروع کنید. البته بدون حساب کاربری نیز می‌توانید سایت را بررسی کرده و لیست ارزهای دیجیتال موجود را کاملا ببینید؛ اما ساختن حساب کاربری در ابتدای راه باعث می‌شود تا مستقیما به مراحل اجرایی خرید بیت کوین بروید. بعد از اینکه حساب کاربری در کیف پول من ساخته شد، نوبت به گذراندن مراحل بعدی خرید بیت کوین می‌رسد.

بخش مارکت کیف پول من

در سایت کیف پول من، یک بخش با نام مارکت وجود دارد که در نواحی بالای سایت قرار گرفته است. همان‌طور که خودتان می‌توانید حدس بزنید، بخش مارکت در واقع بخش فروشگاهی کیف پول من است که تمام ارزهای دیجیتال بازار رمز ارز در آن وجود دارد. تعداد ارزهای موجود در بخش مارکت کیف پول من به قدری زیاد است که بدون شک تمام ایرانیان می‌توانند ارز مورد علاقه خود را در آن بیابند. برای اینکه نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنید، مراجعه به این بخش الزامی است.

در لیست طولانی مارکت کیف پول من، ارزهای دیجیتال مختلفی وجود دارد؛ اما معمولا بیت کوین به دلیل محبوبیت فراوانی که نزد مخاطبان پیدا کرده، در صدر این لیست قرار می‌گیرد. در صورتی که موفق به پیدا کردن بیت کوین در این لیست نشدید، می‌توانید لیست را بر اساس محبوب‌ترین‌ها دسته بندی کنید تا بیت کوین به ابتدای لیست بازگردد. بعد از اینکه بیت کوین را پیدا کردید، روی گزینه "شروع معامله" درج شده در روی آن بزنید تا به مرحله اصلی خرید وارد شوید.

مشخص کردن مقدار بیت کوین جهت خرید

با توجه به قیمت نجومی بیت کوین در بازار رمز ارز حال حاضر، افراد زیادی توانایی خرید یک بیت کوین کامل را دارند. به طور میانگین هر بیت کوین بیش از یک میلیارد تومان است و از آنجایی که بسیاری از افراد ثروتمند ایرانی به رمز ارز اعتقاد ندارند، انتظار نمی‌رود کسی ۱ میلیارد تومان به بیت کوین اختصاص دهد. به همین دلیل امکان خرید بیت کوین با اعداد اعشاری وجود دارد و افراد می‌توانند مطابق با سرمایه خود بیت کوین خریداری کنند.

برای مثال، افراد می‌توانند ۰.۰۵ بیت کوین برای خود خریداری کنند. به عبارتی دیگر، شما دیگر نیازمند جمع‌آوری میلیاردها تومان برای خرید یک یا چند بیت کوین نیستید؛ بلکه می‌توانید مقدار مورد نیاز خودتان بیت کوین تهیه کنید و آن را در حساب کاربری اختصاصی خود نگه دارید. محدودیت چندانی در انتخاب مقدار بیت کوین مورد نظر برای خرید برای شما تعیین نشده و قادر هستید هر اندازه بیت کوینی را که می‌خواهید، خریداری کنید.

پرداخت هزینه بیت کوین

حالا که مقدار بیت کوین دلخواه خود را در کادر مشخص شده وارد کرده‌اید، هزینه آن در کادر پایینی نمایش داده می‌شود. این هزینه کاملا دقیق است و با محاسبه قیمت لحظه‌ای بیت کوین و دلار برای شما نمایش داده می‎شود؛ چرا که سیستم سایت کیف پول من کاملا هوشمند بوده و توانایی محاسبه خودکار قیمت تمام ارزهای دیجیتالی را دارد. در صورتی که چند بار از سایت کیف پول من خرید کنید، متوجه میزان مطمئن بودن و سهولت استفاده از این سایت خواهید شد.

پس از اتمام مراحل گفته شده، باید روی گزینه خرید بیت کوین درج شده در زیر کادر کلیک کنید. لینک این دکمه شما را به درگاه پرداخت اینترنتی منتقل می‌کند تا با استفاده از رمز دوم یا رمز پویای کارت بانکی خودتان، هزینه بیت کوین‌ها را پرداخت کنید. البته این اتفاق تنها در صورتی الزامی خواهد بود که حساب کاربری شما در کیف پول من اعتبار نداشته باشد. برای اینکه اعتبار حساب کاربری خود را در این سایت افزایش دهید، باید مجددا به یک درگاه پرداخت آنلاین در سایت مراجعه کنید.

فروش ارز دیجیتال در سایت کیف پول من

حالا که خرید ارز دیجیتال بیت کوین را در سایت کیف پول من یاد گرفتید، نوبت به یادگیری نحوه فروش آن می‌رسد. در همان صفحه که شما می‌توانید تعداد بیت کوین را مشخص کنید، یک دکمه بین دو کادر وجود دارد که به رنگ آبی است. در صورتی که آن را بفشارید، جای هر دو کادر عوض می‌شود و هزینه پرداختی شما به بیت کوین تغییر می‌یابد. از این رو، سایت در مقابل مقدار بیت کوینی که شما پرداخت می‌کنید نیز به شما پول می‌پردازد.

با این وجود، شما هر زمانی قادر به فروش بیت کوین‌های خود خواهید بود تا در مقابل مقدار بیت کوینی که می‌پردازید، هزینه آن را دریافت کنید. این امر بسیار ارزشمند است و تمامی دغدغه‌های شما را در این زمینه از بین می‌برد؛ زیرا هر زمانی که اقدام کنید، می‌توانید ارزهای دیجیتالی خود را با قیمتی مناسب و معقول به فروش برسانید. این امکان تنها در سایت کیف پول من به این سادگی امکان‌پذیر است.

کیف پول من؛ منبع خرید تمام ارزهای دیجیتال

مطلبی که در اختیار شما قرار گرفت، یک راهنما بود تا از آن در راستای خرید بیت کوین از اکسچنج‌های مشهور استفاده کنید. کیف پول من که بهترین صرافی در این زمینه تلقی می‎شود، منبعی معتبر و قابل استناد برای خرید بیت کوین با تعداد زیاد و حتی به مقدار محدود است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم خرید از کیف پول من را در اولویت اول خود قرار دهید. در صورت تمایل به خرید ارز دیجیتال و نگهداری آن در کیف پول من، می‌توانید به سایت این سرویس نگهداری ارز دیجیتال اختصاصی مراجعه کنید.

کد خبر 1620416

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرید ارز دیجیتال بیت کوین تمام ارزهای دیجیتال حساب کاربری مقدار بیت کوین کریپتو کارنسی خرید بیت کوین حال حاضر بیت کوین بیت کوین برای خرید رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سیدعباس نوربهاء در همین رابطه افزود: عضویت در پروژه ریال دیجیتال به دو صورت متولی و عضو عادی نزد بانک مرکزی بوده که عضو متولی دارای ویژگی تایید تراکنش ریال دیجیتال و توسعه قرارداد هوشمند را داشته و راسا امکان ارائه خدمات مرتبط با کیف ریال دیجیتال و کاربر را دارا خواهد بود.

نوربهاء تصریح کرد: بانک شهر از آبان ماه سال گذشته آمادگی خود را جهت همکاری در این پروژه ریال دیجیتال به عنوان عضو متولی به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که پس از تایید آن بانک، بانک شهر به عنوان عضو متولی ریال دیجیتال معرفی شد.
وی با بیان اقدامات صورت گرفته در راستای عضویت بانک شهر، گفت: مرحله اول پیاده سازی کیف پول عادی و تجاری به صورت پایلوت و در محیط تستی شبکه برنای بانک مرکزی بوده که این مهم انجام و تایید بانک مرکزی را نیز گرفت. در ادامه محیط عملیاتی این پروژه نیز پیاده سازی و هم اکنون آماده بهره برداری است.
مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر عنوان کرد: پول دیجیتال بانک مرکزی مفهومی نوین است که به ارز دیجیتالی که بانک مرکزی آن را منتشر کرده است، دلالت دارد. این نوع پول در برخی از کشوری های جهان مورد استفاده قرار گرفته و برخی دیگر نیز در حال تحقیق و آزمون بر روی آن هستند.
نوربهاء ادامه داد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز این مراحل را پشت سرگذاشته و در حال ارائه آن با نام ریال دیجیتال بوده و به عنوان یکی از بانک های مرکزی دنیا، این نوع پول را منتشر می کند.
مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر خاطرنشان ساخت: ریال دیجیتال از طریق بانک های عامل توزیع شده و این بانک ها باید نرم افزارهای لازم را توسعه دهند تا این پول برای کابران قابل استفاده باشد؛ خوشبختانه این مهم در بانک شهر و در راستای تحقق شعار "نوآوری در خدمت" به مشتریان ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)