Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@23:25:16 GMT

برگزاري نشست فصلي ائمه جماعات در منطقه21

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۶۶۳۲

خبرگزاری آریا-با حضور حجت الاسلام والمسلمین جواد صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و حسین کاشانی پور شهردار منطقه21، نشست فصلی ائمه جماعات و جامعه روحانیت این منطقه در سال جدید برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین کاشانی پور در ابتدای این نشست با اشاره به روزهای پرمنزلت ماه مبارک رمضان گفت: گام اول در نظر ما برای اداره بهتر سازمان در شهرداری منطقه21 سالم‌سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مدیران و کارشناسان منطقه به وظایف محوله خود به درستی عمل کنند، به مرور زمان شهروندان نیز خدمات مطلوبی دریافت می کنند و اعتمادسازی پایه ریزی خواهد شد.
شهردار منطقه21 تاکید کرد: حساسیت ویژه امور اجتماعی و مساجد به این علت بالاست که به طور مستقیم با مردم به خصوص جوانان و نوجوانان رو در رو است. این مساله به طور ویژه مورد نگاه شهردار کلانشهر تهران است.
وی افزود: از جمله برنامه‌های مدنظر برای سال 1401 این است که ملاقات های مردمی در سطح مساجد پس از اقامه نمازهای جماعت برپا شود تا مردم بدون واسطه، مشکلات و درخواست‌های خود را به گوش مدیران شهری که خدمتگزاران آنان هستند برسانند.
لازم به ذکر است؛ طی این نشست صمیمی، چند تن از ائمه جماعات منطقه21 به بیان درخواست ها و پیشنهادات خود در حوزه امور مرتبط با مردم و مساجد و همراهی مدیریت شهری با آنان اقدام کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود