Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل بانک توسعه تعاون راهبردهای هفت گانه بانک را به عنوان خط مشی مجموعه بانک در سال 1401 اعلام نمود.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: راهبردهای هفتگانه همواره تعیین کننده خط مشی بانک برای ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف و عموم مشتریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان بانکی دولتی و توسعه ای عهده دار تکالیف متعدد توسعه ای است و راهبردهای ابلاغی می تواند اجزای سازمان را در مسیری هدایت کند تا نقش توسعه ای بانک به نحو مناسبی اجرایی شود.
مهدیان با یادآوری شعار ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین گفت: نخستین راهبرد سال جاری بانک معطوف بر این شعار مهم است و از این رو برنامه‌های متنوعی برای تامین مالی و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان با اولویت تعاونی‌های دانش‌بنیان به اجرا در می‌آید.
وی روان‌سازی و تسهیل اعطای تسهیلات خرد به ویژه تسهیلات ازدواج جوانان، قرض‌الحسنه و تسهیلات عمومی به صورت غیر حضوری و مبتنی بر اعتبار سنجی دقیق و سهولت در اخذ تضامین را به عنوان راهبرد دوم اعلام نمود و گفت: آسان‌گیری پرداخت تسهیلات خرد که مورد نظر مقامات ارشد اقتصادی کشور قرار گرفته است همواره مورد تاکید اینجانب بوده و در همه دیدارها با همکاران شعب بر اهمیت رعایت حال متقاضیان و سهل‌گیری در تسهیلات عمومی اصرار ورزیده‌ام.
مهدیان گفت: انضباط مالی و بودجه‌ای بخشی از راهبرد سوم بانک توسعه تعاون در سال جاری است که با رعایت این امر مهم بانک طی سالهای اخیر توانسته است علاوه بر انجام تکالیف متعدد، کارنامه مالی مناسبی را رقم بزند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون رعایت بهداشت اعتباری پرونده‌ها را به عنوان بخشی دیگر از راهبرد سوم اعلام نمود و گفت: عملیات اعتباری از مهمترین اجزای عملیاتی بانک است و بسیاری از وظایف بانک در این بخش قابل انجام است و رعایت بهداشت اعتباری پرونده‌ها می تواند در تداوم مسیر حرکتی بانک درراستای قبول نقش های جدید توسعه ای موثر واقع گردد.
تمرکز بر اعطای تسهیلات به صورت هدفمند به بخش های تولیدی به عنوان چهارمین راهبرد بانک از سوی مدیر عامل مطرح گردید که دراین زمینه خاطرنشان کرد : بخش های تولیدی در سراسر کشور مجموعا نمایش دهنده قدرت اقتصادی کشور به شمار می آیند و ایجاد ارزش افزوده در سطح ملی عمدتا با تقویت بخش های تولیدی امکان پذیر است، از این رو شبکه بانکی از جمله بانک توسعه تعاون اولویت ویژه ای برای ارائه تسهیلات به بخش های تولیدی در نظر گرفته است.
مهدیان خاطر نشان کرد: راهبرد پنجم معطوف به شرکت های تابعه بانک است که با تاسیس آنها ماموریت های ویژه ای از سوی بانک به آنها محول شده است.
وی افزود: فعالیت شرکت های تابعه در تکمیل فعالیت بانک است و مشتریان و تعاونگران از مجموع خدمات شرکت ها منتفع می گردند که با توجه به روند رو به رشد شرکت ها طی سالیان اخیر، توسعه بازار و مشتریان آنها و نیز بهبود عملکرد آنها ضروری به نظر می‌رسد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: حضور توانمندانه در اجرای طرحهای ملی از جمله اشتغال پایدار روستایی و عشایری، تبصره 18 قانون بودجه، ماده 52 و ماده 56 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت بسیار مهم است که در ششمین راهبرد بانک توسعه تعاون مورد تدقیق واقع گردیده است.
مهدیان افزایش عزم و انگیزه در میان پرسنل و سازماندهی مناسب نیروهای بانک و شرکت به منظور ارائه خدمات شایسته به مشتریان و متقاضیان را به عنوان بخشی از راهبرد هفتم اعلام نمود و گفت: سرمایه انسانی بانک مهمترین سرمایه بانک به شمار می رود و کلیه برنامه های مهم بانک و پیشبرد تکالیف ملی و اقدامات توسعه ای از طریق نیروی انسانی قابلیت تحقق می‌یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون عامل بانک توسعه تعاون بخش های تولیدی اعلام نمود مدیر عامل توسعه ای شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد

امتداد - مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم تقدیر و معارفه مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی گفت: بخش مهمی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۲ سودآور شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، ابوالفضل نجارزاده در این مراسم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره خروج بانک‌ها از بنگاهداری و سیاست دولت در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر، گفت: تلاش‌های فراوانی در گروه توسعه ملی و شرکت آینده پویا در راستای واگذاری‌ها صورت گرفته است.

وی ضمن تقدیر از خدمات حسین مدرس خیابانی مدیر عامل پیشین شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی تأکید کرد: در حال حاضر با تلاش‌های صورت گرفته، بخش مهمی از شرکت‌های زیر مجموعه بانک سودآور هستند و این روند باید امسال نیز با قدرت ادامه پیدا کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر توانمندی و تجارب علی نبوی مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، بیان کرد: هدف بانک ملی ایران این است که امسال در مجموع شرکت‌های زیر مجموعه ۵۰ همت واگذاری انجام گیرد. بنابراین همه ارکان بانک و شرکت‌ها باید برای تحقق این هدف تلاش کنند.

نجارزاده ضمن تأکید بر تداوم شفاف‌سازی در شرکت‌های زیرمجموعه گفت: سال گذشته بخش مهمی از پرونده‌های باز گروه توسعه ملی به نتیجه رسید و باید تلاش شود تا امسال هم باقیمانده این پرونده‌ها منتج به نتیجه شوند.

وی تأکید کرد: واگذاری شرکت‌های زیر مجموعه باید با قیمت واقعی صورت گیرد. بانک ملی ایران هر حمایتی که ضروری باشد، از شرکت‌های زیر مجموعه به‌عمل می‌آورد و پس از سوددهی آن‌ها و فراهم شدن شرایط لازم برای واگذاری در این رابطه اقدام خواهد کرد.

وی با تأکید بر انضباط مالی در شرکت‌ها و جانشین‌پروری در گروه توسعه ملی گفت: مقام معظم رهبری امسال را با نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرده‌اند. این موضوع بیانگر راهبرد مهمی‌ست که بانک ملی ایران باید به عنوان بازوی اجرایی دولت در نظام بانکی برای تحقق آن بکوشد. در این رابطه ضروری‌ست تا گروه توسعه ملی با برنامه‌ای مدون اقداماتی انجام دهد که علاوه بر تحقق شعار سال در این بخش، باری از دوش مردم و اقتصاد کشور برداشته شود.

عباس شفیعی، رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران در این مراسم ضمن تقدیر از حسین مدرس خیابانی مدیر عامل پیشین شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و تأکید بر توانمندی‌های علی نبوی مدیر عامل جدید این شرکت گفت: بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم، حمایت از شرکت‌های زیر مجموعه را با هدف رشد و سوددهی آن‌ها ادامه می‌دهد و پس از به قیمت رسیدن این شرکت‌ها و حصول شرایط مطمئن، نسبت به واگذاری آن‌ها اقدام خواهد کرد. 

وی افزود: سال گذشته اقداماتی در راستای واگذاری‌ها در گروه توسعه ملی صورت گرفته است که امیدواریم امسال هم این روند با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند. 

همچنین علی نبوی مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران اهم برنامه‌های خود را تشریح کرد.

حسین مدرس خیابانی نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی به مدیر عامل و هیأت مدیره بانک ملی ایران ارائه کرد.

در این مراسم اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل نیز ضمن تقدیر از خدمات ارزنده حسین مدرس خیابانی مدیر عامل پیشین شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، انتخاب علی نبوی به‌عنوان مدیر عامل جدید این شرکت را موجب تقویت عملکرد این شرکت در بخش‌های مختلف دانستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور