Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:31:48 GMT

ساختار جدید سازمان اموال تملیکی ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۷۳۳۶

ساختار جدید سازمان اموال تملیکی ابلاغ شد

باتصویب ساختار جدید سازمان اموال تملیکی معاون نوسازی اداری سازمان استخدامی کشور، یکشنبه ۱۴ فروردین ماه سالجاری طی نامه‌ای، اجرایی شدن فرایند تغییر ساختار سازمان اموال تملیکی را به این سازمان ابلاغ کرد

به گزارش مشرق، طبق اعلام روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، متعاقب دستور ریاست جمهوری و تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی در سال گذشته مبنی بر اصلاح و تغییر ساختار این سازمان، پیگیری و اقدامات قابل توجهی از سوی سید عبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل و همچنین سایر اعضای هیات مدیره صورت گرفت که به اجرایی شدن این امر مهم انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ دستور دادستان کشور برای امحا کالای قاچاق

با تصویب ساختار جدید سازمان اموال تملیکی از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی، علاالدین رفیع‌زاده معاون نوسازی اداری سازمان استخدامی کشور روز یکشنبه مورخ ۱۴ فروردین ماه سالجاری طی نامه‌ای، اجرایی شدن فرایند تغییر ساختار سازمان اموال تملیکی را به این سازمان ابلاغ کرد که بر این اساس ساختار جدید جایگزین ساختار قبلی این سازمان خواهد شد.

طبق ساختار جدید سازمان اموال تملیکی که با رویکرد ایجاد تحول و ترفیع جایگاه سازمانی تدوین شده است، مدیریت‌های این سازمان به اداره کل ارتقا پیدا خواهند کرد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت اخبار اقتصادی تغییر ساختار سازمان اموال تملیکی سازمان اداری و استخدامی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم

رضامراد صحرایی اظهار داشت: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم، ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می‌تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

به گزارش ایرنا، گزیده‌ای از سخنان صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم نماز جمعه تهران به شرح زیر است:

- بعد از ۱۲ سال اولین آیین نامه اجرایی برای اجرای سند تحول بنیادین از هیات دولت بیرون آمد، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌های دانش آموزان.

- هر دانش آموز متوسطه یک مهارت که از مهر امسال اجرایی خواهد شد.

- امروز امتحانات نهایی تعیین کننده امتیاز ورود به دانشگاه هستند و مرجعیت به معلم و مدرسه و کتاب برگشته است.

- اجرای مصوبه شورای علمی و فرهنگی باعث شده است که شاهد حضور بیش از پیش دانش آموزان مناطق محروم در دانشگاه‌های سراسر کشور باشیم.

- همه حکمرانی و اداره کشور برخاسته از آموزش و پرورش است.

- کشور ما پیشرفت نخواهد کرد الا از طریق آموزش و پرورش.

- ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم، ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می‌تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • تربیت متخصص در علوم مختلف و ساختار سازی شیعه از مهم‌ترین اقدامات امام صادق علیه السلام بود
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی