Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@20:17:05 GMT

شکارچی متخلف با 8 قبضه اسلحه گرفتار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۷۳۷۴

شکارچی متخلف با 8 قبضه اسلحه گرفتار شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 8 سلاح شکاری و جنگی در کرمان از یک شکارچی غیر مجاز خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین ، سرهنگ"مهدی پور امینایی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی برفعالیت یک شکارچی حرفه ای و اقدام وی به شکار غیرمجاز، دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری22 قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: ماموران کلانتری22 پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع ، شکارچی مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ امینایی تصریح کرد:در بازرسی از مخفیگاه این شکارچی ،7 قبضه سلاح شکاری، یک قبضه سلاح جنگی و مقادیر زیادی فشنگ شکاری و تعداد یک قلاده پلنگ و 2 کله قوچ کوهی "تاکسی درمی" کشف و متهم  دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره اینکه حفاظت از محیط زیست و حیات وحش یک وظیفه همگانی است، از شهروندان خواست: برای حفظ و حراست از محیط زیست خود ضمن همکاری با محیط بانان در صورت مشاهده و شناسایی شکارچیان متخلف مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند