Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@17:20:17 GMT

عامل ضرب و شتم یک بیمار در کرج بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۷۵۹۸

عامل ضرب و شتم یک بیمار در کرج بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: بلافاصله پس از انتشار فیلم ضرب و جرح یک مددجوی ۱۶ ساله در یکی از مراکز توانبخشی شهرستان کرج که در سطحی گسترده در فضای مجازی و رسانه‌ها انتشار یافت دستور قضایی جهت شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، حسن مددی درباره ضرب و جرح مددجوی بستری در یکی از مراکز توانبخشی شبانه روزی در کرج بیان کرد: بلافاصله پس از انتشار فیلم ضرب و جرح یک مددجوی ۱۶ ساله در یکی از مراکز توانبخشی شهرستان کرج که در سطحی گسترده در فضای مجازی و رسانه‌ها انتشار یافت دستور قضایی جهت شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: با اقدامات انجام شده توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان، متهم شناسایی، دستگیر و جهت انجام تحقیقات تحت نظر قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص آخرین وضعیت مرکزی که در آن ضرب و حرح اتفاق افتاده بیان کرد: این مرکز توانبخشی واقع در مهرشهر کرج نیز پلمب و کلیه فعالیت‌های آن به حالت تعلیق درآمده و مددجویان آن به مراکز دیگر انتقال یافتند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرج بیمار ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم برخوردار در زاهدان
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • عامل خطر ابتلا به آلزایمر شناسایی شد
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان