Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:21:48 GMT

زمین‌خواری ۱۰ هکتاری در بندرترکمن کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۷۸۱۸

زمین‌خواری ۱۰ هکتاری در بندرترکمن کشف شد

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با زمین‌خواری و در پی کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی در بندرترکمن رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان‌کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران به همراه نماینده اداره منابع طبیعی به محل اعزام شدند که طی بررسی‌ها مشخص شد متهم بیش از ۱۰۲ هزار متر مربع از اراضی ساحلی شهرستان را تصرف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: براساس نظر کارشناسی ارزش زمین‌های مورد نظر ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده و متهم پس از دستگیری به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

وی تاکید کرد: پلیس برابر قانون با سودجویان و مجرمان برخورد کرده و هیچ مماشاتی با این افراد ندارد.

فرمانده انتظامی گلستان همچنین با اشاره به شناسایی و دستگیری عامل حیوان آزاری در یکی از روستاهای گنبدکاووس گفت: در پی پخش کلیپی از آزار و اذیت یک قلاده سگ در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات برخی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس گلستان قرار گرفت.

فاضل‌دادگر افزود: کارشناسان پلیس با اقدامات تخصصی متهم این پرونده را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، وی را دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: انتشار هرگونه کلیپ که نشان دهنده کودک آزاری، دگرآزاری یا حیوان آزاری باشد، به عنوان یک فعل مجرمانه و یک عمل غیر انسانی تلقی شده و پلیس و دستگاه قضایی در صورت مشاهده موارد مشابه با عامل یا عاملان  آن که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی هموطنان می شود، با جدیت و برابر قانون برخورد خواهند کرد.

برچسب‌ها زمین خواری گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصرف اراضی گلستان حیوان آزاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زمین خواری گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زمین خواری گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصرف اراضی گلستان حیوان آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی