Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-همزمان با سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی مراسم گرامیداشت وی در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عصر امروز طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و نیروهای نظامی مستقر  در بندرعباس مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی فرمانده نیروی زمینی ارتش در زمان جنگ و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیش از شهادت در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این مراسم ضمن تبیین جایگاه والایی شهید صیاد شیرازی در دفاع مقدس و نقش وی در هماهنگ‌سازی ارتش سپاه اظهار داشت: امروز هیچ کس نمی‌تواند منکر تلاش‌های تاثیرگذار ارتش و ارتشی‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی ایران باشد و می‌بینیم که فداکاری‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط کرده است که موجب فخر و مباهات نهاد ارتش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده افزود: سپهبد شهید علی صیاد شیرازی جزو شخصیت‌های برجسته ارتش جمهوری اسلامی ایران است که  از دالان جهاد وارد مرز شهادت شد و باید بدانید که هر کسی توفیق شهادت در راه خدا را پیدا نمی‌کند  چراکه خداوند تبارک و تعالی مجاهدین راه خود را گلچین  می‌کند و از میان آن‌ها شهدا را برای عروج و سیر الی الله برمی‌گزیند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان‌کرد: جهاد کردن امری مهم در جامعه اسلامی است چرا که بخش عمده‌ای از عزتی که خداوند متعال به یک جامعه می‌دهد بر اساس نگاه به این مولفه در آن جامعه است لذا بر مبنای جهاد مجاهدان دیروز ما بوده است که ما امروز به حدی از عزت رسیده‌ایم که دشمنان توان رساندن خود به پشت مرزهایمان را ندارند و با دشمنانمان در خارج از مرزها به مبارزه می‌پردازیم.

عبادی‌زاده تاکید‌کرد: قومی که دست روی دست بگذارد و منتظر دشمن باشد  تا با دشمنان در خانه  بجنگد در واقع خواری را برای خود و خانه خود به ارمغان آورده است اما اگر دشمن تعقیب شود و اجازه داده نشود که جنگ وارد خانه شود، عزت به آن جامعه تعلق خواهد گرفت.

امام جمعه بندرعباس بیان‌کرد: امروز دلاورمردان نیروی دریایی ارتش مصداق بارز این مثال هستند که جلوی دشمن را خارج از مرزها گرفته‌اند و با اجرای ماموریت‌های فرا سرزمینی پرچم عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران را در سرزمین‌های دور به اهتزار در آورده‌اند.

ناگفته‌هایی از فرماندهی شهید صیاد شیرازی به‌روایت همرزمش/ شهید صیاد استعداد فوق‌العاده‌ای ‌در اداره جنگ داشتامام جمعه قزوین: شهید صیاد شیرازی حلقه اتصال ارتش و سپاه بودمراسم سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی در حرم مطهر رضوی برگزار شد
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح‌کرد: شهید صیاد شیرازی به عنوان الگوی بارز یک ارتشی در تراز انقلاب اسلامی یک عارف به تمام معنا بود و امروز جوانان مومن و انقلابی باید از این بزرگ‌مرد الگو بگیرند و بدانند شهادت هنر مردان خدا بود و  شهید صیاد گوهری بود که خداوند متعال برای الگو بودن برای جوانان و رزمنده‌ها ما در اختیار ایران اسلامی قرار داده بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید شهید صیاد شیرازی را به عنوان الگوی تمام عیار جهاد فی سبیل‌الله بودند معرفی کنیم و بدانیم امثال شهید صیاد همیشه در بین ما است و دشمن با به شهادت رساندن وی راه را برای تربیت صیاد‌های جدید باز کرده است. 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بعد از یک عمر مجاهدت در روز 21 فروردین توسط منافقین کوردل ترور و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/865/ن/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان سپهبد شهید علی صیاد شیرازی شهید صیاد شیرازی اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

ایسنا/هرمزگان امام جمعه بندرعباس گفت: از سفر پر خیر و برکت رییس قوه قضائیه و مسؤولان ارشد قضایی به استان هرمزگان و دستاوردهایی که در حوزه قضایی شامل این استان شد، تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌ فقیه در هرمزگان امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: در این سفر، مسؤولان ارشد قوه قضائیه رییس عدلیه را همراهی کردند و با حضور در شهرستان‌ها مشکلات مردم را بررسی و احصا و با جمع‌بندی رفع کردند.

وی بیان کرد: انبارهای گمرکات استان که دپو شده و بلاتکلیف بود در هر صورت باید تعیین تکلیف شود و کالا دیگر انبار نشود. با بررسی‌ای که انجام شد در حوزه اموال تملیکی و مواردی برخورد و توبیخ شدند و کار به روال عادی برگشت.

او ادامه داد: دشمن در بخش‌های مختلف از منزوی کردن تا دور زدن کریدورهای ارتباطی، جاده ابریشم و مسائل اقتصادی به‌دنبال منزوی کردن ایران بود، اما با عملیات «وعده صادق» کل معادلات و محاسبات دشمن را به‌هم زدیم و حالا نوبت «وعده صادق» دوم است که همان اقتصاد است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: در «وعده صادق» اقتصادی باید سفره های مردم دیده شود و به حل مشکل سفره مردم، کنترل تورم، شعار سال که جهش تولید و مشارکت مردمی است، بپردازد.

عبادی‌زاده تاکید کرد: بیداری جامعه نخبگانی در غرب، نوید خوبی است که اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان در میدان آمدند و از مظلوم دفاع می‌کنند و کتک می‌خوردند و زندانی می‌شوند. امروز غرب دارد خودزنی می‌کند و آمریکا تمام آبروی خود و شعارهای پوچ و تو خالی خود را پای رژیم صهیونیستی خرج می کند.

وی ادامه داد: امروز دنیا می‌بیند که جرقه بیداری نخبگانی غرب، بشارت یک آینده بهتر را می‌دهد و پایه‌های پوشالی نظام لیبرال دموکراسی غرب را از بین می‌برد. برخورد خشونت‌آمیز پلیس را ببینید، وضعیت مواجهه پلیس با دانشجویان آمریکایی که بیش از ۱۰۰۰ نفر را دستگیر کردند.

عبادی‌زاده افزود: میخ آخر آمریکا بر تابوت صهیونیستی زده می‌شود و ما باید منتظر تشییع جنازه این مرده متحرک باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد