Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جمال دهقانی روز یکشنبه در نشستی با فعالان رسانه یزد افزود: یزدلوله برای برد باید یک بازی هدفمند و همراه با برنامه را در دستور کار خود قرار دهد.

وی ادامه داد: تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته سه کشور، کادرفنی و بازیکنان خوب و آماده‌ای دارد و باید در بازی‌های خانگی از حق میزبانی درست استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدرس فدراسیون یادآور شد: سامیت تهران تیم خوب و با انگیزه است و قطعا در یزد برای شکست یزدلوله بازی می‌کند بنابراین باید شاهد یک بازی جذاب باشیم.

دهقانی بیان کرد: هر چه به هفته‌های پایانی مرحله نهایی لیگ دسته سه کشور نزدیک می‌شویم، تمامی مسابقات حساس‌تر و دارای اهمیت بیشتر می‌شود.

وی گفت: هم‌ اکنون تیم یزدلوله در مکان هفتم و تیم سامیت تهران در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه قرار دارد و رقابت ۲ تیم برای ارتقا در جدول اهمیت زیادی دارد.                 

از هفته چهارم گروه سه لیگ دسته سه فوتبال قهرمانی باشگاهای کشور تیم یزدلوله ساعت ۲۰ امروز ۲۱ فروردین‌ماه جاری در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف سامیت تهران می‌رود.

یزدلوله در گروه سه با تیم‌های سپاهان نوین ایذه، سپاهان نوین اصفهان، نفت امیدیه، فولاد هرمزگان، فرهنگ رامهرمز، کیان اراک، نفت و گاز گچساران، سامیت تهران و استقلال شوش همگروه است که در پایان تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی صعود می‌کند. 

مسابقات در لیگ دسته سه فوتبال قهرمانی کشور در سه گروه به صورت دوه‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله پایانی برای رقابت و حضور در لیگ دسته دوم را کسب می‌کند.

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

برچسب‌ها فوتبال شهر تهران لیگ دسته اول فوتبال یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شهر تهران لیگ دسته اول فوتبال فوتبال شهر تهران لیگ دسته اول فوتبال یزد لیگ دسته لیگ دسته سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد