Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: بیشتر جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در استان به سنین بالا نزدیک می‌شوند و این قشر مشکلات زیادی دارند که باید با هم افزایی و مشارکت همه جانبه مشکلات و مطالبات این عزیزان را برطرف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در نشست ستاد گرامیداشت آیین‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی با اشاره به وضعیت خانواده ایثارگران استان و تأکید بر حل مشکلات این عزیزان اظهار کرد: بیشتر جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در استان به سنین بالا نزدیک می‌شوند و این قشر مشکلات زیادی دارند که باید با هم افزایی و مشارکت همه جانبه مشکلات و مطالبات این عزیزان را برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهمترین موضوع این قشر توجه به سلامت، اشتغال فرزندان، مسکن افراد بدون مسکن، معیشت و فراهم کردن سفرهای زیارتی و تفریحی است.

 کریمی بیان کرد: در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی سفیرانی برای سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سازماندهی شد که به منازل آنها سرکشی و مشکلات و چالش‌های آنها فهرست بندی و در نشست های استانی حل شود و امروز باید این اقدام استمرار پیدا کند که لازمه آن حمایت همه جانبه استانی است.

وی تأکید کرد: محور کار در این راستا باید بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد و سپاه استان مرکزی نیز خود را در کنار این نهاد می داند.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی، تنها یک یا چند مراسم نبود و حرکت فرهنگی برای تبیین دفاع مقدس بود که پیش نویس آن از سال ۷۲ تهیه و در سال ۹۸ اجلاسیه اصلی آن اجرا شد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری بر استمرار کنگره شهدای استان تاکید کردند و انتظار است کلیه دستگاه های استانی که عضو کارگروه ها و کمیته های ستاد کنگره هستند بر ادامه مسیر ما را یاری دهند.

کریمی با اشاره اینکه ایجاد هم افزایی و انسجام از دستاورد مهم برگزاری کنگره شهدای استان در طی چند سال گذشته است، گفت: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی یک جریان بزرگ فرهنگی با سازماندهی بیش از ۳ هزار نفر از اقشار مختلف که نسبت به انقلاب و شهدا دغدغه مند هستند راه اندازی شده و آمادگی لازم برای نقش آفرینی در حوزه های مختلف دارند.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه راه کنگره استان مرکزی این حرکت ارزشمند را متوقف نکردیم و اقدامات در بخش های مختلف خدماتی، اجتماعی، فرهنگی، محرومیت زدایی، علمی و پژوهشی، هنری و تبلیغاتی، زیرساختی و عمرانی همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: تهیه فرهنگ نامه ۲۳ جلدی شهدای استان و احصای آمار شهدا به ۷۱۰۰ شهید، گذراندن بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر اردوهای هفت اقلیم با محوریت امام شناسی، تهیه و چاپ بیش از ۲۰۰ عنوان جلد کتاب در موضوعات انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، اندیشه مقام معظم رهبری و دفاع مقدس از جمله اقدامات به برکت کنگره شهدای استان مرکزی است و کلیه اقدامات با قوت ادامه خواهد داشت و کنگره شهدای استان مرکزی در بسیاری از حوزه ها الگوهای موفق ارائه کرد.

وی خاطر نشان کرد: استان مرکزی در برگزاری کنگره امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید به دلیل مردمی بودن، جوانگرایی و استفاده از ظرفیت های داخل استان رتبه برتر کسب کرد و امروز این آمادگی وجود دارد در سالجاری همچون گذشته در سایر بخش ها نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: کنگره شهدای استان مرکزی امام خمینی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم معارفه خود اظهار کرد: شخصی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضائی هرگز دست رد به او نمی‌ زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضائی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلاً با ما مشورت نگرفتی و اقدامی انجام داده‌ای به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آن‌ها به زودی مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: باید با همدلی همه نیروها برای حل مشکلات اقدام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا ادامه داد: موضوع اخیری که در استان رخ داده، نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هر حال اتفاقی است که رخ داده و یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت‌المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

کد خبر 748876

دیگر خبرها

  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو