Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۲۳۵ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

نورالدین سلطانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت آمار بیمار، کرونا در استان اصفهان (به جز کاشان و آران‌وبیدگل)، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۴۴۴ و ۶۱۰ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازه زمانی کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۸۶ هزار و۲۷۵ نفر و موارد نمونه گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) هزار و ۹۴ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۲۳۵ نفر گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: تعداد ۲۰۳ هزار و ۵۷۱ نفر تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده ۷۸ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

سلطانیان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۲۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران‌وبیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد ۴۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگه‌داری می‌شوند.

وی درخصوص آمار تعداد کل بهبودیافتگان از ابتدا تاکنون گفت: در این بازه زمانی ۱۳۷ هزار و ۴۶۶ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۸۵ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: ۱۱ هزار و ۶۳۸ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۶۵۵ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

سلطانیان تاکید کرد: در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان (به جز کاشان و آران‌وبیدگل) موری از آمار مرگ و میر بیماران قطعی به کرونا اعلام نشده و تعداد فوتی‌های مشکوک به کرونا نیز یک نفر گزارش شده است. ‌

کد خبر 567497

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا اخبار کرونا در اصفهان آمار کرونا در اصفهان شیوع کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان اورژانس پیش بیمارستانی دوران نقاهت وضعیت کرونا در اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان کرونا در ایران نقاهت مبتلایان کرونا ابتلا به کرونا در اصفهان بهبودیافتگان کرونا در اصفهان کنترل شیوع کرونا در اصفهان وضعیت قرمز کرونا در اصفهان وضعیت بحرانی کرونا در اصفهان آخرین اخبار کرونا در اصفهان کرونا در اصفهان فوتی کرونا در اصفهان امار کرونا در اصفهان افزایش کرونا در اصفهان سیر نزولی کرونا در اصفهان موج ششم کرونا بستری شدگان کرونا در اصفهان مرگ و میر کرونا در اصفهان بیماران بستری کرونا در اصفهان وضع کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران آمار فوتی های کرونا وضعیت وخیم کرونا در اصفهان کنترل کرونا در اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کاشان و آران وبیدگل ۲۴ ساعت گذشته استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور

محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره جوجه ریزی مرغ گوشتی و تولید گوشت مرغ استان مازندران در فروردین ماه امسال، گفت: برای اولین بار در صنعت طیور کشور در قبل و بعد از انقلاب، مازندران موفق به کسب رتبه اول و ثبت رکورد بی سابقه ۱۷ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۵۶ قطعه جوجه ریزی در فروردین ماه شد.

او با بیان اینکه با این تعداد جوجه ریزی در فروردین ماه امسال، برای اولین بار در طول تاریخ، رکورد تعداد جوجه ریزی ماهانه شکسته شد، افزود: این تعداد جوجه ریزی، ۱۲.۸ درصد جوجه ریزی کشور را شامل می‌شود.

عباس زاده با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه ریزی استحصال شود، گفت: در این مدت بترتیب ساری با ۲ میلون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه در رتبه اول، آمل با ۲ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۲۲۵ قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه در رتبه سوم قرار دارند.

او افزود: این سیر صعودی جوجه ریزی برابر برنامه ریزی‌های انجام یافته و تلاش بی وقفه تولیدکنندگان و تعامل بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی و تشکل‌های مرتبط از سال گذشته آغاز شد، بطوریکه تعداد جوجه ریزی سال گذشته ۲۲ درصد نسبت به سال ما قبل (۱۴۰۱) افزایش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی