Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان شرکت «پاور چینا» در دیدار با ملا عبداللطیف منصور، سرپرست وزارت آب و انرژی طالبان، به سرمایه‌گذاری در بخش تولید انرژی در افغانستان اعلام آمادگی کرده است.

در این دیدار، نخست نمایندگان شرکت (POWER CHINA) اعلام کردند که به سرمایه‌گذاری در بخش تولید انرژی در افغانستان آمادگی کامل دارند.

به گفته منبع ملا عبداللطیف منصور، سرپرست وزارت آب و انرژی از آمادگی سرمایه‌گذاری شرکت یادشده در افغانستان استقبال کرده و با یادآوری از تأمين امنیت سراسری در کشور، اطمینان داد که در حال حاضر زمینه هر نوع سرمایه‌گذاری در کشور فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیش از این هن ریومن،  رئیس شرکت سی‌ان‌پی‌سی‌آی چینی در دیدار با مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری رئیس الوزرای طالبان، علاقه‌مندی خویش را برای ازسرگیری سرمایه‌گذاری در افغانستان ابراز کرده بود.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان چین انرژی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان

شرکت هواپیمایی اتحاد امروز در اعلامیه‌ای گفت که این شرکت با کام ایر در افغانستان، اسکای اکسپرس در یونان، رکس ایرلاینز در استرالیا، ججو ایر در کوریای جنوبی و میانمار ایرویز موافقت کرده است.

آریک دی، از مدیران شرکت هواپیمایی اتحاد گفته است این پنج قرارداد در میان خطوط هوایی، سفر را برای مهمانان تمام خطوط هوایی آسان‌تر می‌کند.

بر اساس اعلامیه شرکت هواپیمای اتحاد، مشتریان این شرکت از سراسر جهان می‌توانند در میدان هوایی ابوظبی با کام‌ایر به کابل و از آنجا به شهرهای دیگر افغانستان پرواز کنند.

شرکت هوایی اتحاد می‌گوید ۱۲۳ مشارکت میان‌خطی در سراسر جهان دارد.

اتحاد ایرویز که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد، هواپیمایی پرچم دار امارات متحده عربی است و دومین شرکت هواپیمایی این کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • از سرمایه گذاری پکن در افغانستان حمایت می کنیم
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • ایران امنیت انرژی بالایی دارد اگر مصرف‌کننده بگذارد
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • ایران امنیت بالای انرژی دارد اگر مصرف کننده بگذارد
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • ترافیک خارجی در اتاق تجارت
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است