Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا جعفری گفت: جشنواره ورزشی عید تا عید؛ از عید نوروز آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه دارد و مراسم تجلیل از برگزیدگان هم دهه سوم اردیبهشت برگزار می‌شود.

او به نحوه شرکت در جشنواره هم اشاره و گفت: شرکت کنندگان به مدت یک دقیقه ابتدا خود را معرفی کرده و سپس به دلخواه خود حرکات طناب زنی را انجام داده و فیلم آن را در صفحه اینستاگرام خود بارگزاری و از هشتک تخصصی رویداد در کپشن پست استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته جعفری، شرکت کنندگان توجه کنند که هر نفر باید قبل از ارسال فیلم حتما مشخصات خود را در لینک فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس www.irancarso.ir/NRS ۱۴۰۱ بارگزاری و استان فارس را انتخاب کنند.

مدیرروابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی فارس به شرایط اختصاصی هم اشاره و گفت: شرکت کنندگان برای انجام حرکات پرشی ممانعت پزشکی نداشته باشند و در صحت و سلامت عمومی باشند.

همچنین افراد شرکت کننده باید با رعایت موازین اخلاقی و اسلامی در این رویداد مشارکت داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره ورزشی عید تا عید هیئت ورزش های همگانی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور ۱۰۰ کارگر نمونه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر ضمن تبریک روز جهانی کارگر گفت: پارسال در حوزه تعاون ۳۰۰ کارگر بومی، پیمانکار و شرکت‌های مستقر در این شهرستان معرفی و بیش از ۱۰ شرکت تعاونی در نقاط مختلف ایجاد و راه اندازی شد.
حسن قائدی افزود: همچنین در حوزه مشاغل خانگی مبلغ سه میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال به کارآفرینان بومی این شهرستان پرداخت کردیم.
فرماندار شهرستان مهر همچنین بیان کرد: با پیگیری‌های موسوی نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی، به زودی ایستگاه فشار افزایی گاز حوزه گازی وراوی با زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ جوان در این شهرستان‌ها به بهره برداری می‌رسد.
حمزه محمدی گفت: شهرستان مهر به دلیل وجود صنایع نفت و گاز نرخ بیکاری کمتر از هفت درصد است که در میان شهرستان‌های فارس از جایگاه خوبی برخوردار است.
در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از ۱۰۰ کارگر نمونه پالایشگاه ها، شرکت‌ها، و ۶ شهرداری شهرستان مهر تجلیل شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم