Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن تکذیب برخی خبرسازی‌ها در خصوص اختصاص 4 هزار میلیارد تومان یارانه برای تامین نان گفت:  مجلس در قانون بودجه سال 1401 برای خرید تضمینی گندم و یارانه نان 71 هزار میلیارد تومان مصوب کرد و کیفیت توزیع این یارانه را نیز برعهده دولت قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش سرویس سیاسی آریا؛سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ، ضمن تکذیب برخی خبرسازی‌ها در خصوص اختصاص 4 هزار میلیارد تومان یارانه برای تامین نان گفت:  مجلس در قانون بودجه سال 1401 برای خرید تضمینی گندم و یارانه نان 71 هزار میلیارد تومان مصوب کرد و کیفیت توزیع این یارانه را نیز برعهده دولت قرار داد.

وی با تاکید براینکه در سال جاری قیمت نان تغییری پیدا نخواهد کرد، ادامه داد: اکنون 74 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی و معیشتی در سال جاری قرار داده شده است و این در حالی است که مجلس برای تامین معیشت و نان سفره مردم، 71 هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم و یارانه نان اختصاص داده است.

معیشت مردم خط قرمز مجلس است

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس تاکید کرد: دولت اکنون می‌خواهد، در استان زنجان به صورت پایلوت بحث پرداخت یارانه نان به نانوایی‌ها را اجرایی کند و براین اساس دولت مابه التفاوت نرخ خرید نان توسط مردم و نرخ آزاد آن را به حساب نانوا به عنوان یارانه پرداخت خواهد کرد.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: معیشت مردم خط قرمز مجلس است و اینکه گفته می‌شود، یارانه اندک برای قوت غالب مردم قرار داده شده است، درست نیست و این بازی با افکار عمومی در شرایطی است که مردم با مشکلات اقتصادی پیچیده ای دست به گریبان هستند./


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یارانه نان میرتاج الدینی هزار میلیارد تومان یارانه یارانه نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از ۲۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار کرد: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان آغاز شده است، افزود: در حال حاضر وارد پیک خرید شده‌ایم و روزانه بیش از ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

جهان نژادیان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران ادامه داد: در سال جاری ۱۰۳ مرکز ویژه خرید گندم آماده است تا مانند سال‌های گذشته تا دانه آخر گندم کشاورزان استان را دریافت کند.

وی یادآور شد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها